132571

اقدام زشت طرفداران استقلال؛ انتشار شماره موبایل گلر پرسپولیسی و پیامک های توهین آمیز

تماشاگران استقلال بازهم با حامد لک دروازه بان ملی پوش فولادخوزستان دچار تنش شدند و یکی از عوامل تساوی در مقابل فولاد را وقت کشی دروازه بان فولاد می دانند.لک که طی سالهای گذشته بارها اعلام کرده به پرسپولیس علاقه دارد این بار هم از پیامک ‌های طرفداران استقلال در امان نبود.

مدیربرنامه های حامد لک ضمن انتقاد از رفتار هواداران استقلال گفت: آنهایی که به حامد لک جمعه در استادیوم آزادی فحاشی کردند به خودشان توهین کردند نه به دروازه‌بان فولاد!

وی افزود: متاسفانه تماشاگران استقلال این عمل را تا به امروز هم ادامه داده اند و شماره همراه لک را پخش کرده اند و بیش از هزار پیام ناسزا برای او فرستاده اند. بازی داور دارد و آقای زرگر هم در مسابقه یک کارت زرد به گلر فولاد نشان داد اما قرار نیست چون استقلال نیاز به برد دارد و لک می خواهد از منافع تیمش دفاع کند تماشاگر استقلال چنین رفتار زشتی از خودش نشان دهد و این رفتار را از استادیوم تا به امروز روی پیام های شخصی و صفحات مجازی این بازیکن ادامه دهد.

مدیربرنامه‌های دروزاه‌بان فولاد تاکید کرد: با این حال لک با این همه رفتار زشت که استقلالی ها انجام دادند و هنوز هم ادامه می دهند که حتی به تلفن شخصی او هم کشیده شده است تمایلی به محرومیتی برای استقلال ندارد و اعتقاد دارد فوتبال با تماشاگر زیباست و در این زمینه گلایه‌ای نکرده است که در مصاحبه آخر بازی هم روی این موضوع تاکید کرد اما امیدواریم این فرهنگ غلط در فوتبال ایران باب نشود.

دیدگاهتان را بنویسید