132472

شجاع پا به توپ شد/ عملکرد بازیکنان زیر ذره‌بین برانکو

مدافع سرخپوشان پس از رهایی از بند مصدومیت در تمرین امروز (یکشنبه) تیمش پا به توپ شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز با حضور 22 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس پس از چند روز غیبت امروز در محل تمرین حاضر شد و به همراه سرخپوشان به تمرین پرداخت.

* محسن مسلمان با تأخیر چند دقیقه‌ای در محل تمرین حاضر شد.

* تمرین پرسپولیس از ساعت 16 با صحبت‌های برانکو آغاز شد و بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم به دو گروه تقسیم شدند و به کارهای نرمشی، کششی، سرعتی، استقامتی و تعادلی پرداختند.

* در ادامه تمرینات بازیکنان زیر نظر برانکو به دو گروه تقسیم شده و به کارهای ترکیبی و تاکتیکی روی آوردند که در این تمرین سرمربی پرسپولیس مدام تمرین را متوقف کرده و نکات فنی را به تک تک بازیکنان گوشزد می‌کرد. دقایقی نیز برانکو همراه سرخپوشان پا به توپ شد که تعجب هواداران حاضر در ورزشگاه را در پی داشت.

* سرخپوشان در بخش بعدی به کارهای تاکتیکی روی آوردند و برانکو با ظرافت خاصی بر این قسمت از تمرین شاگردانش نظارت داشت.

* منوچهر عبدالله‌زاده، سرمربی تیم امید پرسپولیس در این تمرین حضور پیدا کرد و با سرپرست تیم، محمود خوردبین گفت‌وگویی داشت.

* شجاع خلیل‌زاده پس از رهایی از بند مصدومیت امروز به همراه بازیکنان به تمرین پرداخت.

* فرشاد احمدزاده امروز پس از 30 دقیقه کار بدنسازی در محل زمین حضور پیدا کرد و به تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت.

* حدود 30 هوادار امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور داشتند.

* تمرینات پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و سرخپوشان روز چهارشنبه تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کنند.

* پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید