132468

پا به توپ شدن مدافع مصدوم پرسپولیس

دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز با حضور ۲۲ بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
* بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس پس از چند روز غیبت امروز در محل تمرین حاضر شد و به همراه سرخپوشان به تمرین پرداخت.
* محسن مسلمان با تأخیر چند دقیقه‌ای در محل تمرین حاضر شد.
* تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۶ با صحبت‌های برانکو آغاز شد و بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم به دو گروه تقسیم شدند و به کارهای نرمشی، کششی، سرعتی، استقامتی و تعادلی پرداختند.
* در ادامه تمرینات بازیکنان زیر نظر برانکو به دو گروه تقسیم شده و به کارهای ترکیبی و تاکتیکی روی آوردند که در این تمرین سرمربی پرسپولیس مدام تمرین را متوقف کرده و نکات فنی را به تک تک بازیکنان گوشزد می‌کرد. دقایقی نیز برانکو همراه سرخپوشان پا به توپ شد که تعجب هواداران حاضر را در پی داشت.
* سرخپوشان در بخش بعدی به کارهای تاکتیکی روی آوردند و برانکو با ظرافت خاصی بر این قسمت از تمرین شاگردانش نظارت داشت.
* منوچهر عبدالله‌زاده، سرمربی تیم امید پرسپولیس در این تمرین حضور پیدا کرد و با سرپرست تیم، محمود خوردبین گفت‌وگویی داشت.
* شجاع خلیل‌زاده پس از رهایی از بند مصدومیت امروز به همراه بازیکنان به تمرین پرداخت.
* فرشاد احمدزاده امروز پس از ۳۰ دقیقه کار بدنسازی در محل زمین حضور پیدا کرد و به تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت.
* حدود ۳۰ هوادار امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور داشتند.
* تمرینات پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و سرخپوشان روز چهارشنبه تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کنند.
* پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید