132467

پیوس: طاهری باید اطرافیان خود را تغییر دهد/روسیه عیار واقعی تیم ملی را نشان می دهد

کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس، گفت: اتفاقی که برای «مهدی طارمی» رخ داد، پرسپولیس را به بدترین شکل ممکن وارد حاشیه کرد و ای کاش این بازیکن با استعداد کمی از مشاوران خوب هم بهره ببرد.
وی با اشاره به نقش مهم باشگاه پرسپولیس در این اتفاق، اظهار کرد: باشگاه هم در این اتفاق بسیار مقصر بود و ای کاش در انعقاد قرارداد با طارمی نظارت دقیقی صورت می گرفت و حتی در زمانی که طارمی برای گرفتن رضایت باشگاه سابق خود به ترکیه سفر کرده بود نماینده ای را به این باشگاه اعزام می کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: متاسفانه طاهری در روزهای اول حضورش به پیشنهاد پیشکسوتان در رابطه با اطرافیانش گوش نکرد. از طاهری خواسته بودیم در انتخاب این نفرات دقت بیشتری کند و امروز هم برای تغییر برخی از آنها دیر نشده است. ای کاش مدیرعامل پرسپولیس حداقل از اتفاقی که برای دو بازیکن اوکراینی رخ داد درس می گرفت و دقت خود را افزایش می داد.
پیوس در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال، اظهار کرد: این بازی به حدی سخت است که نمی توان به صورت دقیق درباره آن صحبت کرد. الهلال تیم قدرتمندی است و در بازی برگشت هم به دنبال پیروزی خواهد بود، اما به هر حال در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار دوستانه با روسیه، گفت: بازی با روسیه به «کارلوس کی روش» کمک زیادی خواهد کرد و او می تواند عیار واقعی بازیکنان خود را در این دیدار متوجه شود.
وی افزود: روسیه تیم بسیار خوبی است و می تواند به بهترین شکل تیم ما را محک بزند. کی روش باید در این مسابقه از بازیکنان اصلی خود استفاده کند تا توان آنها را مقابل تیم های قوی و صاحب سبک دنیا ببیند.
پیوس ادامه داد: تیم ملی در دیدار مقابل توگو با نفرات ذخیره خود هم عملکرد بسیار خوبی داشت و با نفرات فعلی امید زیادی به این تیم در جام جهانی دارم و معتقدم پس از چند دوره بالاخره شاهد صعود تیم ملی از گروه خود در جام جهانی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید