132445

پشت پرده انتقادات از استقلال چیست؟

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال به صف منتقدان این تیم پیوسته و انتقادات تند وی باعث شد تا برخی از مسئولان باشگاه درصدد پاسخگویی به وی بر آیند.
باشگاه استقلال روزهای پر التهابی را می‌گذراند و تا زمانی که شفر در مقام سرمربی با این تیم نتایج قابل قبولی نگیرد، این وضعیت برای آنها ادامه خواهد داشت. در این ایام کم نیستند منتقدان این باشگاه. منتقدانی که در میان آنها تعدادی از پیشکسوتان هم دیده می شوند. برخی از این منتقدان تند و برخی دیگر سعی می‌کنند از زبان منطق صحبت کنند.
یکی از پیشکسوتان جوان استقلال این روزها خودش را در صدر منتقدان قرار داده و با اظهار نظراتی تند در فضای حاکم بر این تیم تاثیرگذار شده است. تعداد گفتگوهای این بازیکن پیشین آبی‌ها با رسانه‌های مختلف رو به ازدیاد گذاشته و حتی خیلی از اظهار نظراتش باعث تعجب دیگر منتقدان این تیم هم می شود.
بر اساس کسب اطلاع خبرنگار مهر، علت اصلی انتقادات شدید این پیشکسوت نسبت به شرایط باشگاه و تصمیمات سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه، اخراج وی از آکادمی استقلال است. این پیشکسوت که بعنوان یکی از مربیان تیم های پایه استقلال چندی در آکادمی این باشگاه مشغول به کار بود، بنا به دلایلی با درخواست مدیر آکادمی و تایید مدیرعامل از ادامه کار در تیم‌های پایه این باشگاه منع شد تا حالا نفر اول در صف منتقدان این باشگاه قرار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید