131129

آندرانیک تیموریان: دلیل برنگشتنم به استقلال را از منصوریان بپرسید

هافبک و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که کارلوس کیروش دوباره او را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، آندرانیک تیموریان درتیم گسترش فولاد شرایط چندان جالبی ندارد اما خبرانتخاب گل او با پیراهن استقلال به بوریرام تایلند باعث شد تا دوباره چند کلامی با هافبک جنگنده سابق باشگاه استقلال و تیم ملی ایران هم کلام شویم.

* کنفدراسیون فوتبال آسیا گل تو به بوریرام را به عنوان یکی ازبهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده. آن گل هنوزهم درخاطرهواداران استقلال هست.
بله، گل خوبی بود. یادم هست که گوشه زمین توپ به محمد قاضی رسید. او توپ را به جواد داد، جواد هم با بغل پا به من پاس داد. یکی ازبازیکنان بوریرام به من چسبیده بود اما من توپ را ازبین پاهایش عبوردارم و دریبلش زدم بعد ازدریب دیدم که فضای خوبی جلویم بازشده. می خواستم چند گام دیگربه جلو حرکت کنم و توپ را به فرهاد پاس بدهم اما دیدم دروازه بان بوریرام قدری جلو آمده ویکدفعه تصمیمم عوض شد شوت زدم.

* درآن هوای بارانی، آن گلی به همه ایرانی ها چسبید. به خصوص اینکه لحظاتی قبلس تو یک پروانه را که روی زمین فوتبال نشسته بود آرم برداشتی و به گوشه ای انداختی تا آسیب نبیند.
روزعجیبی بود. هم داستان آن پروانه که دوباره به یادم انداختید وهم آن شوت که کنج دروازه بوریرام. باورکنید اگرهردروازه بانی هم توی دروازه بوریرام بود نمی توانست آن شوت را بگیرد. شوت من خیلی سنگین بود.

* بعید ازگل فرهادمجیدی و نکونام اولین بازیکنانی بودند که به سمت تو آمدند.
یادش بخیرعجب تیمی داشتیم. یک تیم رویایی و فوق العاده. ما آن فصل کمی بدشانسی آوردیم و گرنه به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رفتیم. تیم ما یکی ازبهترین تیم های تاریخ باشگاه استقلال بود. ازدرون دروازه تا خط حمله همه بازیکنان درجه یک ایران بودند. ما بازیکنانی داشتیم که درهمان ایام اسباب صعود تیم ملی به جام جهانی را فراهم کردند. فکر می کنم درآن تیم 9ملی پوش حضورداشتند.

* آن تیم الان برای هواداران استقلال آرزوست.
من الان بازیکن گسترش هستم ونمی توانم درباره استقلال حرفی بزنم. بعد ازاینکه فیفا استقلال را محروم کرد ونتوانستم درترکیب این تیم قراربگیرم وبه نفت رفتم دیگردرباره استقلال حرفی نزدم.

* خیلی ها انتظارداشتند تو دوباره به استقلال برگردی.
این سوال را باید ازآقای منصوریان بپرسید نه من.

* تیم جدیدت هم حال و روزخوبی ندارد.
دربرخی پست ها کمبود نفرداریم. اگرکمی تیم را تقویت کنند قطعا شرایط بهترمی شود.

* دربازی با فولاد که باختید تو درمرکززمین خیلی تنها به نظرمی رسیدی.
درآن بازی دوندگی زیادی داشتم. سعی می کردم حملات فولاد را خنثی کنم اما به قول شما تنهایی نمی شود. این جورمواقع هرچی می دوی بی فایده است. البته ما می توانستیم درنهایت یک امتیازبگیریم اما نشد. امیدوارم دربازی های آینده جبران کنیم و فصل خوبی را پشت سربگذاریم.

* ممکن است به تیم ملی برگردی؟
تصمیم با کی روش است. اگرآماده باشم قطعا ایشان من را دعوت می کند. من تمام تلاشم را می کنم تا مسافرجام جهانی شوم. اگرهم نشدم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید