131116

خشم محسن بنگر بابت بی‌اعتنایی مسئولان پرسپولیس

کاپیتان سابق پرسپولیس نسبت به مسدود شدن حسابش که به دلیل مطالبات مالیاتی زمان حضورش در پرسپولیس بوده شاکی است.
محسن بنگر درباره بازی با تراکتورسازی گفت: بازی خوبی بود و ما بازی را هم خوب مدیریت کردیم اما در نهایت از روی پنالتی گل خوردیم. اواخر نیمه اول تا اواسط نیمه دوم بازی دست ما بود و به گل هم رسیدیم اما بعد از گل یک اتفاق بچه‌گانه و از روی پنالتی گل خوردیم.
وی ادامه داد: می توانست برای ما در این بازی بهتر از این‌ها رقم بخورد اما به هر حال تراکتور این بازی را برد و مبارک‌شان باشد و امیدوارم این نتایج برای آنها ادامه داشته باشد.
بنگر که پیش از این با هواداران تراکتورسازی دچار چالش شده بود، در خصوص تقابل مجدد با آنها گفت: هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و آنها تیم خودشان تشویق کردند و هیچ اتفاقی نیافت.
مدافع باتجربه نفت در خصوص اینکه شرایط نفت در این فصل نگران کننده به نظر می‌رسد گفت: شرایط ما نگران کننده نیست و خیلی هم خوب است. بازی‌های خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. قبل از بازی برابر پرسپولیس خیلی خوب بودیم و برای تراکتور هم خوب بودیم. ما هدف قهرمانی نداریم و دوست داریم با این شرایط در لیگ بمانیم. به نظر من در تعطیلات اگر چند بازیکن با کیفیت به ما اضافه شوند خیلی بهتر هم می‌شویم.
وی در پاسخ به این سوال که این تیم در لیگ قهرمانان حضور دارد و مسلما با این وضعیت نتیجه خوبی در انتظارشان نخواهد بود گفت: تیم باید تقویت شود و مسئولان در نظر دارند با جذب چند بازیکن خارجی خوب شرایط را تغییر دهند.
بنگر در واکنش به این سوال که درخشان پیش از این با جذب تادئو نشان داده بود در جذب بازیکن خارجی توانایی مناسبی ندارد گفت: آقای درخشان پیش از این هم بازیکن خارجی خوبی به لیگ ایران آورده بود. شمار چرا تادئو را فقط می‌گویید؟ به نظرم فرناندو گابریل یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ ما بود و فراتر از فوتبال ایران بود.
کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان پیش از جدال برابر الاهلی گفت: پرسپولیس شرایط سختی برابر الاهلی دارد. آنها یکی از پرطرفدارترین تیم‌های عربستانی هستند. با توجه به بازی در عمان آنها از استقبال هوادارنشان استفاده می‌کنند و البته امیدوارم پرسپولیس بتواند نتیجه خوبی بگیرد و برای آن دعا می‌کنم.
بنگر درباره حواشی چند وقت اخیر پرسپولیس که بعد از دیدار این تیم برابر نفت شروع شده گفت: من متوجه چنین حواشی نشدم و در جریان بازی تمرکزم روی این چیزها نیست. من بازیکن تیم مقابل آنها بودم و تمرکزم روی تیم خودمان بود و فکر نکنم چنین موضوعی پیش آمده باشد.
وی در واکنش به این سوال که به نظرش شایعه باندبازی در این تیم صحت دارد یا خیر گفت: در زمان ما اینگونه نبود و اکنون چون در این تیم نیستم نمی‌توانم چیزی بگویم و بهتر است بازیکنان حاضر آن در این مورد پاسخ دهند.
محسن بنگر در پایان در خصوص اینکه آیا مطالبات و مالیات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده یا خیر گفت: متاسفانه هر بار با آقای طاهری تماس می‌گیریم جواب نمی‌دهند. انگار نه انگار که روزی در این تیم بازی می‌کردیم. می‌دانم شرایط باشگاه چقدر سخت است و سکوتم در این دوسال هم به این خاطر بوده اما اداره مالیات برای طلبی که هنوز دریافت نکرده‌ام مرا جریمه کرده است. خط موبایل و ماشین من مصادره شده است و مسئولان پرسپولیس باید فکری به حال این ماجرا کنند. دور از انصاف است که جواب تلفنی منی که روزی کاپیتان این تیم بودم را نمی‌‌دهند. هیچ موقع از این باشگاه شکایت نکردم و این کار را هم نمی‌کنم اما حداقل جواب تلفن مرا بدهند. امیدوارم به گوش آقای طاهری برسد که حساب بانکی من مسدود شده است. فکری به حال ما کنند و حداقل مشکل را در اداره مالیات حل کنند. به احترام پیراهن، بازیکنان و هواداران پرسپولیس از این باشگاه شکایت نکردم اما انتظار داریم حداقل جواب ما را بدهند. پیامم می‌بینند اما پاسخگو نیستند و این خیلی سخت است که جوابم را ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید