131098

پرسپولیس سامانه اش را ازاستقلال جداکرد/حذف دلال بدهکار!

هیات مدیره جدید سرخپوشان آشنایی اش را با مسایل اقتصادی به رخ کشید و در نخستین اقدام یکی از دلایل اصلی مشکلات باشگاه را کنار گذاشت. باشگاه پرسپولیس در کنار قطع همکاری با اسپانسر قبلی خود، شرکت واسطه قرارداد را نیز به طور کامل حذف کرده تا از این پس پولی به جیب دلال ها نرود.
به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس علاوه بر نام شرکت تبلیغاتی درج شده روی پیراهن خود، شرکت مجری تبلیغات خود را هم تغییر خواهد داد تا امین سیمای کیش شرکت پرحاشیه و جنجالی که میلیاردها تومان سود به جیب زده بود، از قرارداد حذف شود.
پرسپولیس در بازی روز سه شنبه مقابل الاهلی عربستان نام یک شرکت اپراتور تلفن همراه دیگر را جایگزین اسپانسر قبلی خود می کند و اکنون جزییات جدیدتری از این خبر را سایت برنامه نود منتشر کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تصمیم هیات مدیره جدید سرخ ها راه خود را از استقلال جدا کرد و در حال قطع همکاری با اسپانسری است که همزمان طی دو فصل اخیر اسپانسر مشترک سرخابی های پایتخت بوده است. قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت امین سیمای کیش به پایان رسیده و طاهری توافقاتی با اپراتور دوم تلفن همراه داشته است. به این ترتیب شخصی بنام شیرازی که این اواخر در جنجال برگزاری دربی نمایشی در آلمان اسمش سر زبان ها افتاده بود، بطور کامل از قرارداد پرسپولیس حذف شد و مشخص نیست میلیاردها توامن بدهی او به قرمزها که معوق مانده است چطور بازپرداخت می شود.
باشگاه پرسپولیس با همان سامانه پیامکی قبلی اما با انتقال به اپراتور جدیدی همکاری خواهد کرد. طاهری قبل از شروع فصل نیز خواهان قطع همکاری با این اسپانسر(شرکت امین سیمای کیش) شده بود اما مسئولان وزارت ورزش با این اتفاق مخالفت کردند.حالا به نظر می رسد طاهری توانسته موافقت اولیه وزارت ورزش برای قطع همکاری با اسپانسر فعلی را با توجه به اتمام قرارداد فیمابین اخذ کند.
باشگاه پرسپولیس با اپراتور جدید توافقاتی داشته و در این توافق شرکت ثالثی نقش نداشته و باشگاه با خود اپراتور به توافق مالی رسیده است و قرار است آنها اسپانسر جدید پرسپولیس باشند.
از سوی دیگر مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند با همان اپراتور قبلی و اسپانسر کنونی(امین سیمای کیش) ادامه همکاری دهند و نامه رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه مبنی بر آمادگی برای برگزاری دربی دوستانه توسط اسپانسر هم موید این ادعاست. گفتنی است استقلال هم میلیاردها تومان از این شرکت سودجو طلبکار است.

دیدگاهتان را بنویسید