130687

پیام تبریک رییس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت روز خبرنگار

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

دنیای معدن - هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار و یادروز و پاسداشت طلایه‌داران وظیفه‌شناس و سخت‌کوش که با تراوش قلم‌هایشان، امواج آگاهی را به ساحل حق‌طلبی می رسانند،‌ تهنیت باد.

17 مرداد امسال (1396)، نیز فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی خود را از کوشش ها و تلاش هایی که طی 4 سال اول دولت تدبیر و امید در مسیر اطلاع رسانی برداشته اید، ‌اعلام کنم. به واقع معتقدم اهالی رسانه پیشاپیشِ عرصه ای حرکت می کنند که بازگوی وظایف مدیران و کارشناسان به ویژه در بخش معدن و صنایع معدنی است. به همین سبب اگر همکاری صمیمانه و نقدهای سازنده و راهگشای شما تلاشگران عرصه ی خبر، همراهمان نبود، ایمیدرو قادر به اجرای برنامه های خود و اصلاح آن ها در مسیر انجام وظایف نمی شد. به واقع ایجاد تحرک در بخش معدن و صنایع معدنی ایران و عبور از چالش های این بخش، آن هم در شرایط تحریم، بدون اطلاع رسانی به موقع و کارآمد، عملی نبود. روزنامه نگاران همواره رکن اساسی از پویایی اقتصاد هستند و ما به عنوان سازمانی توسعه ای، بر این همکاری مفتخریم.

ایمیدرو؛ در شرایطی که بخش معدن و صنایع معدنی کشور افق روشنی را در مسیر توسعه و اشتغال در پیش دارد و طی دولت دوازدهم شاهد بارور شدن نهال طرح های اجرا شده خواهد بود، خود را وامدار تلاش های شما عزیزان می داند و مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می دارد.

ضمن ادای احترام به شهدای این عرصه و با تبریک این روز خجسته، امیدوارم، همچون گذشته در کنار تعامل سازنده با اصحاب رسانه، فرصت های بازگویی خدمات انجام شده در این سازمان فراهم شود.

حق محوری، حق طلبی و حق گویی رفیق طریق و راهتان باد .

مهدی کرباسیان

دیدگاهتان را بنویسید