130327

شاهرودی: الان زمان مناسبی برای حاشیه رفتن بازیکنان پرسپولیس نیست/ باشگاه بی‌جهت طارمی را جریمه نکرده است

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه اکنون زمان مناسبی برای حاشیه رفتن نیست گفت: بازیکنان پرسپولیس به ادعای خودشان به مشکلات مالی توجه نکرده و به خاطر هواداران بازی کنند.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اختلاف پیش آمده بین مهدی طارمی و مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من در رسانه‌ها در جریان این موضوع قرار گرفتم و قصد ندارم در این مورد از هیچ یک از طرفین جانبداری کنم از این جهت که ما از بیرون به قضیه نگاه می‌کنیم و واقعا نمی‌دانیم بین طارمی و مسئولان باشگاه پرسپولیس چه گذشته است.

وی در واکنش به حمایت دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس از مهدی طارمی در قضیه پیش آمده بین او و مسئولان این باشگاه، یادآور شد: طاهری زحماتی را برای پرسپولیس کشیده است و حالا که باشگاه پرسپولیس دچار مشکلات مالی شده نباید آینده تیم را نادیده گرفت. بازیکنان پرسپولیس در صحبت‌های خود مدعی شده‌اند که به خاطر هواداران بازی می‌کنند و باید در عمل این طور باشد. الان پرسپولیس بعد از سال‌ها این شانس را دارد تا قهرمان آسیا شود و واقعا حیف است که به خاطر برخی مسائل نه چندان مهم تیم دچار حاشیه شود.

شاهرودی خاطرنشان کرد: باشگاه الاهلی در حال حاضر با جذب بازیکنان گران قیمت به دنبال تقویت خود است و مسلما حریف راحتی برای پرسپولیس نخواهد بود. پس بهتر است بازیکنان پرسپولیس هم یکدل شده و روی بازی‌های حساسی که در پیش دارند تمرکز کنند. به شخصا به آینده این پرسپولیس خیلی امیدوارم و اعتقادم این است که این تیم شایستگی فینالیست شدن در آسیا را دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه مهدی طارمی توقع داشته با ماندنش در پرسپولیس جریمه‌اش از سوی باشگاه بخشیده شود، گفت: حتما در قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس بندی وجود داشته که منجر به جریمه او شده و در این مورد باید منطقی به قضیه نگاه کرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز لیگ هفدهم به تسنیم گفت: پیش‌بینی می‌کنم این فصل لیگ جذابی را داشته باشیم. از این جهت که سپاهان، استقلال و تراکتورسازی انگیزه زیادی برای قهرمانی دارند و ذوب‌آهن هم با امیر قلعه‌نویی حتما مدعی کسب جام خواهد بود اما باز من پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم چون هم اسکلت اصلی خود را حفظ کرده و هم اینکه چند خرید خیلی خوب از جمله گادوین منشا داشته است. شرایط تاکتیکی پرسپولیس آن قدر خوب است که یک بازیکن معمولی هم که در قالب آن قرار می‌گیرد وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد و این تفاوت پرسپولیس با تیم‌های دیگر را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید