130318

آقای بیرانوند، منتظر گلزنی‌ام از روی کرنر یا ضربه ایستگاهی باش

رحیم زهیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط فولاد در آستانه فصل جدید اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و در اردوها تمرینات خوب و منظمی را پشت‌سر گذاشتیم و هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ بدنی آماده لیگ برتر هستیم و می‌خواهیم فولاد جدید را شکل بدهیم تا نتایجی بهتر از دو فصل اخیر برای این تیم حاصل شود.

وی افزود: باشگاه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار گرفته است که با تجربه‌شان به این تیم کمک می‌کنند. متاسفانه سینا دیری و پیمان شیرزادی از جمع ما مصدوم هستند ولی سایر نفرات به خوبی تمرین می‌کنند و از آمادگی بالایی برخوردارند.

مهاجم فولاد در مورد انتخاب این تیم گفت: پیش از این قول داده بودم که اگر به ایران بیایم برای فولاد بازی می‌کنم و سر قولم هم ایستادم. یکی از دلایل انتخاب این تیم پورموسوی بود که سابقه کار در استقلال خوزستان را داشته‌ایم و شناخت خوبی روی هم داریم.

زهیوی در مورد قرعه تیمش و رویارویی با پرسپولیس در هفته نخست عنوان کرد: قطعاً قرعه سختی خواهد بود ولی ما با تمام توان برای پیروزی به میدان می‌رویم. بازی آنها جلوی نفت تهران را دیدم. البته نفت شرایط عادی در آن دیدار نداشت و بازیکنان این تیم با مشکلات مالی زیادی که از گذشته داشتند به این بازی رفتند و آن نتیجه شکل گرفت.

مهاجم فولاد در مورد گلزنی در دیدار با این تیم هم گفت: شک نکنید گلزنی خواهم کرد و به بیرانوند می‌گویم از روی کرنر یا ضربه ایستگاهی دروازه او را باز خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید