130314

همایش یافته های جدید اکتشافی ایران برگزار می شود

دنیای معدن - همایش یافته های جدید اکتشافی یکشنبه 8 مرداد توسط ایمیدرو در تهران برگزار می شود.

همایش "یافته های جدید اکتشافی در 250هزار کیلومتر مربع پهنه های اکتشافی ایمیدرو" با حضور مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار می شود.
مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو، اسدالله کشاورز مدیرکل اکتشافات وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی اصغرزاده اصغرزاده مدیر اکتشاف ایمیدرو، وحید فتوتی مدیرکل ژئومتیکس سازمان زمین شناسی، غلامرضا ملاطاهری سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی، حسام مقدم علی مدیر اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و ... از جمله سخنرانان این همایش خواهند بود.
از مهم ترین محورهای سخنرانی در این همایش می توان به اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت در واگذاری پهنه ها، عملکرد اکتشافی تهیه و تولید در 4سال گذشته، عملکرد اکتشافی طرح توانمندسازی بر روی پهنه ها، اکتشاف عناصر خاکی، فعالیت های اکتشافی مشترک با بخش خصوصی در پهنه های کردستان، همکاری های ایمیدرو با سازمان زمین شناسی اشاره کرد.
همچنین آقایان اصغرزاده ملاطاهری کشاورز فتوتی خادم منابع طبیعی و اقتدار محیط زیست اعضای پنل پرسش و پاسخ خواهند بود.
ایمیدرو از سال 93 تاکنون در بیش از 250 هزار کیلومتر مربع گستره کشور که 20استان و 36 پهنه را شامل می شود؛ فعالیت های اکتشافی در فازهای شناسایی و پی جویی را آغاز نموده است. میزان پتانسیل عناصر نادر خاکی تا قبل از سال 94حدود 300 هزار تن بوده است اکنون با شناسایی ذخایر جدید میزان این پتانسیل به بیش از یک میلیون تن براورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید