130311

نظامی‌پور: این درست نیست که چند سال دنبال طلب‌های‌مان بدویم/ از گسترش فولاد انتظار برخورد بهتری داشتم

ضمن بیان این مطلب راجع به دیدار دوستانه بادران مقابل استقلال تهران گفت: این پنجمین بازی دوستانه ما قبل از شروع فصل بود. استقلال در آسیا تیم بزرگ و شناخته‌شده‌ای است و معتقدم که تیم ما محک خوبی مقابل این تیم خورد. امیدوارم تا شروع لیگ به شرایط ایده‌آلی برسیم و فصل خوبی را پشت‌سر بگذاریم. ما تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم مثل چند سال پیش که با گسترش فولاد به لیگ برتر صعود کردیم، این‌بار با بادران به لیگ برتر بیاییم.

وی که فصل گذشته در لیگ برتر بازی می‌کرد با ابراز رضایت از حضور در بادران خاطر نشان کرد: پارسال هم قرار بود به بادران بیایم و آقای ربیعی نسبت به من لطف داشت. متأسفانه قسمت نشد که فصل گذشته به این تیم بیایم و درنهایت راهی صبا شدم، ولی خوشحالم که الان در بادران هستم. آقای ربیعی هم یک مربی بسیار توانمند است و فکر می‌کنم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال ایران خواهد داشت.

مدافع پیشین گسترش فولاد تبریز در مورد طلبی که از این باشگاه دارد، اظهار داشت: حقیقت این است که من از سال 94 مبلغ 60 میلیون تومان از گسترش طلب دارم. وقتی از این تیم رفتم به من چک دادند، اما این چک هرگز نقد نشد. من پنج شش سال در آنجا بازی کردم و انتظار برخورد بهتری از باشگاه گسترش فولاد داشتم. متأسفانه هنوز پولم را دریافت نکرده و البته شکایت هم به کمیته انضباطی نداشته‌ام.

نظامی‌پور همچنین درباره طلبش از باشگاه صبای نیز گفت: از صبا هم 70 میلیون طلب دارم، ولی متأسفانه پولم را نگرفته‌ام. احساس من و خیلی از بازیکنان این است که فدراسیون فوتبال در چنین مواردی همیشه پشت باشگاه‌ها قرار می‌گیرد و هیچ حمایتی از بازیکنان یا مربیان که از تیم‌های مختلف طلب دارند، صورت نمی‌گیرد. ما انتظار داریم که فدراسیون حق و حقوق بازیکنان و مربیان را بگیرد. این درست نیست که ما چند سال دنبال طلب‌های‌مان بدویم.

دیدگاهتان را بنویسید