130310

طاهری: جباروف با استقلال قرارداد بست؛ امیدوارم خیرش برای ما باشد!/ لجبازی با تیم ملی کار درستی نیست

مدیرعامل سپاهان گفت: جباروف با استقلال قرارداد بست و در هر صورت امیدوارم خیرش برای ما باشد!

به گزارش خبرگزاری فارس ، محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در خصوص مسائل مربوط به این تیم در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، به سؤالات وی به شرح زیر پاسخ داد:
فارس: هر چندکه بازی‌های تدارکاتی برای کسب نتیجه انجام نمی‌شود اما عدم نتیجه‌گیری در چند دیدار اخیر در سپاهان در بازی‌های دوستانه به خصوص شکست در دربی شب گذشته هواداران را نگران کرده است.
بحث نگرانی نیست، از هواداران تشکر می‌کنم که با سعه صدر ما را حمایت می‌کنند. در این خصوص خودمان هم به گونه‌ای خجالت‌زده‌ایم چون آنها علاقمندند سپاهان حتی در بازی‌های تدارکاتی هم برنده شوند. در این مورد هیچ توهینی نبوده و از اینکه تا حالا هم صبر کردند، از آنها متشکرم. این ذات هواداری است که دوست دارد در هر بازی تیمش را برنده ببیند و من بابت نتایج عذرخواهی می‌کنم اما بازی تدارکاتی برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم است و کرانچار هم بعد از این بازی‌ها و شناخت دقیقی که از تیم به دست می‌آورد می‌تواند تیم خوبی را مقابل سایپا روانه میدان کند که از قدرت خوبی هم برخوردار باشد. امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاوریم. البته در بازی‌های قبل، بازیکنانی مثل سرلک، انصاری و آقایی را نداشتیم و نبود این دسته از بازیکنان تاثیرگذار بود. در این شکست‌ها نیز یکی ورزشی است و آن را هضم می‌کند چون می‌داند این شکست‌ها آغاز پیروزی است و ما هم امیدواریم پیروزی‌ها در لیگ باشد و یکی هم ورزشی نیست و هوادار است و ذات هواداری فقط برد و قهرمانی را می‌طلبد.
فارس: بستن قرارداد با بازیکن عراقی یعنی مروان حسین به این شکل که در 2 بازی اول نباشد، حرفه‌ای بود؟
با توجه به توانایی که مروان داشت، سرمربی تشخیص داد تا برای این دو بازی برای او صبر کند. حالا دیگر حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای، ما این موضوع را به اطلاع کادر فنی رساندیم.
فارس: تعهد مالی سعید آقایی به گسترش فولاد برای او در آغاز لیگ دردسرساز نمی‌شود؟
اصلا این موضوع مطرح نیست. چک آقایی، حقوقی است نه ورزشی. چک حقوقی هم روال خودش را دارد که ابتدا برای نقد شدن آن باید به بانک رفت و اگر پول نبود آن را برگشت زد و اگر هم مشکلی به وجود آمد خارج از حیطه فوتبال باید آن را حل و فصل کرد. ما به آقایی کمک می‌کنیم اما خودش هم باید در این خصوص با گسترش توافق کند. در جلسه‌ای که با نصیرزاده داشتیم او اعلام کرد که از آقایی طلب دارد و به ما گفت در این خصوص چه تصمیمی می‌گیرید که ما هم گفتیم طلب او غیرورزشی است.
فارس: وضعیت مصدومیت آقایی به کجا رسید؟
خدا را شکر سعید خوب شد و دیشب هم چند دقیقه‌ای بازی کرد.
فارس: شنیده می‌شود سپاهان با سیاوش یزدانی به مشکل خورده و او قصد جدایی دارد؟
اصلا چنین موضوعی مطرح نیست و یزدانی درخواستی نداشته و مشکلی هم برای ادامه همکاری ندارد.
فارس: پورقاز چرا دیشب اخراج شد؟
من در زمین نبودم اما احتمالا به خاطر اعتراض به داور کارت قرمز گرفته است.
فارس: در خبرها داشتیم که برای بخشش ساسان انصاری به کمیته استیناف نامه زده‌اید. این موضوع صحت دارد؟
ما درخواستی ندادیم اما در این خصوص خیلی کارها کردیم ضمن آنکه خود ساسان با وکلیش دنبال کارهای مربوط به این موضوع هستند. ما طبق درخواست انصاری به استیناف نامه نزدیم اما پیگیر کار او هستیم.
فارس: لیست سپاهان برای فصل جدید بسته شد؟
خیر. هنوز یک پلی میکر خوب می‌خواهیم و در این زمینه با یک برزیلی صحبت کرده‌ایم و امیدوارم به توافق برسیم.
فارس: جباروف هم سرانجام استقلالی شد و از دست سپاهان پرید. از این موضوع ناراحتید؟
چرا باید ناراحت باشیم؟ او با استقلال قرارداد بست. در هر صورت امیدوارم خیرش برای ما باشد!
فارس: آیا حسن‌زاده را از لیست بیرون می‌گذارید؟
در این مورد کادر فنی باید تشخیص بدهد.
فارس: گویا علی کریمی هم به شما پاسخ منفی داده است.
دیشب یک نفر در این خصوص از من سؤال کرد و من گفتم هر وقت کریمی به ایران بیاید، سپاهان خانه اوست و ما در خدمتش هستیم و هیچگاه نگفتم که او جواب منفی داده است.
فارس: به عنوان سؤال پایانی آیا شما هم دوست نداشتید مثل استقلالی‌ها بازیکن‌تان را به تیم امید ندهید؟ هر چند که دود این موضوع به چشم استقلال رفت.
همه ما برای تیم ملی زحمت می‌کشیم و نمی‌خواهیم با تیم ملی کشورمان لج و لجبازی کنیم، چون این کار درست نیست. اصلا درست نیست بازیکن ندهیم، پس این بازیکنان برای کجا باید جوابگو باشند؟ مگر غیر از این است که باید برای تیم ملی کشورشان باید همیشه آماده باشند؟ هر موقع تیم‌های ملی بازیکنان سپاهان را بخواهند با طیب خاطر می‌دهیم مگر اینکه آنها مشکلات جسمانی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید