130285

رونمایی از شماره جدید استقلالی ها

شماره بازیکنان استقلال در فصل جدید مشخص شد. شماره هایی که درون آن چند نکته جالب توجه نهفته است. با هم مروری روی این شماره ها خواهیم داشت.

*بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جابر انصاری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، هرائر مگویان، حسین حسینی، پادوانی، امید ابراهیمی، فرشید باقری، محسن کریمی، امید نورافکن و میلاد زکی پور شماره های فصل پیش را بر تن می کنند و تغییری در اعدادشان ایجاد نشده است.
*سجاد شهباززاده مانند دوره قبلی حضورش شماره 10 را بر تن می کند و روزبه چشمی هم کما فی السابق شماره 4 خود را در اختیار دارد.
*با بازگشت مجتبی جباری شماره 8 از یعقوب کریمی به او رسید. از طرفی با بازگشت پژمان منتظری این بازیکن شماره 33 خود را از مجید حسینی پس گرفت و مدافع جوان از این پس با شماره 5 در میادین حاضر خواهد شد.
*سرور جپاروف در استقلال شماره 20 را بر تن می کند. علی قربانی هم با رفتن کاوه رضایی شماره 9 را مال خود کرد. شکایت کاوه پروسه بایگانی شدن شماره اش تا زمان بازگشت به استقلال را منتفی کرد. داریوش شجاعیان صاحب شماره 23 شد و حسن بیت سعید هم مانند استقلال خوزستان وارث شماره 7 فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان و مجید نامجو مطلق خواهد بود.
*جوان های تیم هم شماره های دیگر را در اختیار گرفتند که در این بین شماره 16 مهدی قائدی که روزی در مالکیت هاشم بیک زاده بود از نکات قابل توجه آن است.

دیدگاهتان را بنویسید