130280

فرافکنی بازیکنان پرسپولیس؛ چرا الاهلی؟

بازیکنان پرسپولیس به نظر می رسد که از وضعیت حریف عربستانی خود در تابستان باخبر نیستند و نیاز شدید مالی باعث فرافکنی آنها شده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، بازیکنان پرسپولیس خیلی زود بر طبل بی پولی و اعتراض زدند. هنوز لیگ شروع نشده است که صدای شاگردان برانکو بلند شده است و اگر شرایط اینگونه ادامه بکند این احتمال زیاد است که آرامش سرخ پوشان از بین رود و این بدون شک به سود دیگر تیم ها است.

بعد از قهرمانی در سوپر جام بود که بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ و شاید هم خودجوش به شرایط مالی خود اعتراض کردند و یکی یکی مدعی شدند که باشگاه برخورد مناسبی با آنها نداشته است و مطالبات و خواسته های مالی آنها برآورده نشده است.

نکته بسیار جالبی که در صحبت های بازیکنان پرسپولیس وجود داشت این بود که همه آنها برای توجیه مظلومیت خود مثال باشگاه الاهلی عربستان را می آوردند که حریف آنها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید. طارمی، ماهینی، سید جلال حسینی و بیرانوند در اظهار نظری مشابه گفتند " الاهلی هر روز بازیکن می گیرد اما ما مشکل داریم"

به نظر می رسد که نیاز مالی شدید بازیکنان پرسپولیس آنها را به طرف چنین ادعای سوق داده است. الاهلی در فصل جدید تنها دو بازیکن جذب کرده است. نکته بسیار جالب اینکه رسانه های سعودی بارها از نگرانی هواداران الاهلی به خاطر خریدهای خوب پرسپولیس در تابستان و کم کاری باشگاه خود سخن به میان آوردند این درحالی است که بازیکنان پرسپولیس نگران فعالیت زیاد حریف سعودی خود در تابستان هستند.

پرسپولیس تا الان در فصل جابجایی تابستانی بسیار بهتر از الاهلی یارگیری کرده است و این باشگاه عربستانی مشکلات مدیریتی زیادی دارد و همین باعث نگرانی هواداران این تیم شده است و بازیکنان پرسپولیس اگر می خواهند که مطالبات مالی خود را دریافت کنند حداقل نباید سنگ الاهلی را بر سینه زنند.

نکته قابل توجه دیگر اینکه نباید باشگاه های ایرانی را با تیم های عربی مقایسه کرد. تیم های قطری، اماراتی و عربستانی هزینه های نجومی برای فوتبال می کنند و بودجه آنها اصلا قابل قیاس با باشگاه های ایرانی نیست اما این باعث برتری آنها بر تیم های ایرانی نشده است و نباید بازیکنان پرسپولیس خود را دست کم از حریف خود بگیرند و اصلا چنین مقایسه ای انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید