129936

حقوق معوق کارگران شرکت ذغال سنگ کرمان به زودی پرداخت می شود

دنیای معدن - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پرداخت حقوق معوق کارگران شرکت ذغال سنگ کرمان حداکثر ظرف یک هفته آینده خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی امروز ظهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز در جلسه ای با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تاخیر به وجود آمده در پرداخت حقوق بازنشستگان ذغال سنگ گلایه کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هم کارگران شرکت ذغالسنگ کرمان و هم کارگرانی که با شرکت های پیمانکاری بخش خصوص که طرف قرارداد با شرکت ذغالسنگ هستند حقوق دریافت نکردند گفت: در این جلسه مقرر شد حقوق معوق کارگران شرکت ذغالسنگ کرمان به زودی پرداخت شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پرداخت حقوق معوق کارگران شرکت ذغالسنگ کرمان حداکثر ظرف یک هفته آینده خبر داد و افزود: برای ما قابل قبول نیست که کارگرانی که با شرکت های پیمانکاری بخش خصوص که طرف قرارداد با شرکت ذغالسنگ هستند از ابتدای امسال حقوق دریافت نکرده باشند.

وی با بیان اینکه مطالبات شرکت های ذغالی کرمان از ذوب آهن اصفهان باید پرداخت سریع تر پرداخت شود خاطر نشان کرد: این وضعیت برای بازنشستگان ذغالسنگ در استان کرمان مشکلات بزرگی به وجود آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید