129525

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفتم تیرماه

علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفتم تیرماه ، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران وفادارش پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
انقلاب اسلامی ایران و آرمان های والای الهی و انسانی اش از آغاز ، همواره مورد تهاجم دشمنان این آب و خاک و این تهاجم در شکل های مختلف از تهدید تمامیت ارضی، تا ترور و فتنه انگیزی داخلی و تحریم و...رنگ عوض کرده است.
در ٧ تیرماه سال ١٣٦٠ ، زمانی که هنوز بیش از سه سال از عمر این انقلاب نگذشته بود، ده ها تن از فرزندان رشید ایران که در پیشاپیش آن ها چهره تابناک شهید بهشتی می درخشید ، توسط گروهک های تروریستی به شهادت رسیدند تا درخت انقلاب اسلامی با خون شهدای عزیز بیش از هر زمان دیگر تنومند و مستحکم تر شود .
دشمنان انقلاب به گمان خود با شهادت اعضای حزب جمهوری اسلامی و جمعی از یاران نزدیک امام (ره ) ، انقلاب اسلامی ایران دچار فروپاشی خواهد شد اما با شهادت هر کدام از یاران انقلاب ما شاهد رشد و شکوفایی انقلاب در ابعاد اجتماعی، سیاسی و بویژه اقتصادی بودیم .
امروز نیز باید بر این نکته باور قلبی داشته باشیم که دستیابی به یک نظام مردم سالار با اقتصادی پیشرفته با تبعیت از راه و آرمانهای شهدا میسر خواهد بود ، چنانکه پس از گذشت کمتر از ٤ دهه از آن حادثه شوم شاهد شکوفایی آرمان های انقلاب و اضمحلال دشمنان آن هستیم و امید آن می رود که این روند تا دستیابی کشورمان به جایگاه راستینش در سطح جهانی ادامه یابد.
اینجانب ضمن گرامی سالروز شهادت شهدای والامقام هفتم تیر، امیدوارم این بانک بتواند هر روز بیش از پیش با اتخاذ سیاست ها و راهبردهای ثمربخش تر درمسیر رشد و شکوفایی صنعت ، اقتصاد و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید