129432

از ذخیره های طلایی برانکو تا نیمکت جوان منصوریان / رونمایی از استقلال و پرسپولیس 96

تیم های استقلال و پرسپولیس با آغاز فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظرشان را جلب کردند و تقریباً سرخابی ها نفراتشان را تکمیل کرده اند.

برانکو و منصوریات با نفراتی که جذب کردند سال آینده با ترکیب تیمشان را با تغییرات زیادی به میدان خواهند فرستاد. استقلالی ها در خط دفاع و حمله بهترین بازیکنان لیگ را جذب کردند و پرسپولیسی ها هم در همین پست ها بازیکن جذب کرده اند.

مدل 96 پرسپولیس

ترکیب احتمالی پرسپولیس با توجه به خواسته های برانکو در فصل جدید به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محمد انصاری، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، مهدی طارمی و گادوین منشا

ذخیره های طلایی برانکو

شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، رادوشویچ، ربیع خواه،الوان زاده این نفرات در فصل جدید روی نیمکت خواهند نشت. پرسپولیس با توجه به شرایط حساسی که در آسیا دارد نیمکتش را برخلاف سال گذشته تقویت کرد تا مشکلی برای تغییر در ترکیب اصلی نداشته باشد.

ترکیب جدید استقلال

ترکیب استقلال در فصل جدید به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، پژمان منتشری، پادوانی، وریا غفوری، میلاد زکی پور (مجید حسینی )، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیم، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده،.

نیمکت جوان استقلال

استقلال هم در سال جدید با تغییراتی که در ترکیب اصلی می دهد نیمکت نسبتاً قوی خواهد داشت.

جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، یعقوب کریمی، فردین نجفی، مجید جسنی، فرشید باقری، محسن کریمی، سینا خادم پور، مهدی قائدی، بازیکنانی هستند که شانس حضور در ترکیب اصلی استقلال را دارند.

لیست انتظار سرخابی ها

چند بازیکن که هنوز تکلیفشان مشخص نیست با پیوستن به استقلال و پرسپولیس شانس حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارند. احمد نوالهی و بشار رمن برای پرسپولیس و جباروف و رضاییان برای استقلال شانس زیاید برای فیکس شدن دارند. البته هنوز وضعیت این بازیکنان معلوم نشده است.

شاید نفرات دیگری هم به استقلال ملحق شوند و برای حضور در ترکیب اصلی با رقیبان خود در تمرینات رقابت کنند

دیدگاهتان را بنویسید