129382

جنگ پرسپولیس و استقلال برای حضور در جام جهانی روسیه!

بازگشت پژمان با قطر، یک دوئل نفس گیر در رقابت‌های لیگ برتر به وجود خواهد آورد. دوئل ستاره خط دفاعی تیم منصوریان با ستاره خط دفاعی تیم برانکو، برای رسیدن به جایگاه ثابت در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی 2018.

پژمان منتظری یا سیدجلال حسینی؟ چه کسی زوج مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب نهایی کارلوس کی‌روش برای تیم ملی خواهد بود؟ تا مدتی قبل به نظر می‌رسید پاسخ این سوال، پژمان باشد اما جلال در بازی با ازبکستان بعد از چند جدال دوباره فیکس شد و باز هم بی‌نقص نشان داد تا ابهامات در مورد این نقطه از ترکیب تیم ملی را زنده کند. هم سیدجلال و هم منتظری در این فصل، هر هفته زیر ذره‌بین هواداران فوتبال و کادر فنی تیم ملی خواهند بود. لیگ هفدهم برای آن‌ها، فرصت رقم‌خوردن یک دوئل نفس گیر است. زمانی برای تجربه یک ماراتن که برنده‌اش، جام جهانی را به دست خواهد آورد.

این دو نفر برای چند سال، زوج دفاعی ثابت تیم ملی به شمار می‌رفتند. در جام‌جهانی 2014، پژمان به سمت راست خط دفاعی منتقل شد و جلال در مرکز خط دفاع درخشید اما از جام ملت‌های آسیا به بعد، خط دفاعی فقط برای یک نفر از آن‌ها جا داشت. مرتضی هنوز هم اولین گزینه مرد پرتغالی برای قلب دفاع است و جنگ جلال و پژمان در این فصل، نفر دوم را مشخص خواهد کرد. البته اگر هر دوی این ستاره‌ها در تیم ملی، ذخیره یک ستاره جوان‌تر نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید