129243

بازیکن مازاد استقلال تهران: برای دفاع چپ‌ پا همیشه پیشنهاد هست/ دوباره به استقلال برمیگردم

اولین خروجی استقلال یکی از بازیکنان سهمیه زیر 23 سال، سال گذشته این تیم بود. بازیکنی که هیچ زمان فرصت بازی به او نرسید ولی تنها بازیکن تمرینات استقلال بود که حتی یک روز هم غیبت نداشت.

علیرضا سیار دفاع چپ‌پای فصل گذشته استقلال در خصوص سالی که با استقلال و علیمنصور به او گذشت به سوالات همشهری پاسخ می‌دهد.

در خصوص پیوستن به استقلال در سال گذشته و با علم به اینکه رقابت سختی برای بازی درپست دفاع داشتی برای ما توضیح می‌دهی؟
من سال گذشته با هزار امید و آرزو به استقلال آمدم و خواستم خودم را نشان بدهم ولی شروع بدی که در اول فصل داشتیم خیلی از معادلات منصوریان را بر هم زد و واقعا نمی‌توان انتظار داشت که علی‌آقا با بازی دادن به امسال ما ریسک بزرگی بکند و من کاملا شرایط استقلال سال گذشته را درک می‌کنم.

بعد از جدا شدن از استقلال، از کادر فنی دلخور شدی؟
من اصلا از کادر فنی دلخور نیستم چون من قرارداد یک ساله با استقلال داشتم و خودم هم به این قضیه رسیده بودم که استقلال قطعا در فصل نقل و انتقالات باید برای تقویت تیم بازیکن جذب کند و این جذب با وجود پر بودن لیست بزرگسالان کار مشکلی بود و من هم برای اهداف بزرگ استقلال در سال آینده تصمیم بر جدایی داشتم.

استقلال سال گذشته برای یک بازیکن تازه وارد مثل تو چطوری گذشت؟
من در استقلال تجربیات بسیاری کسب کردم و خیلی زود به کمک بازیکنان بزرگ به بلوغ فوتبالی رسیدم. یک سال حضور در استقلال تا به این لحظه جزو باشکوه‌ترین دوران زندگی من محسوب می‌شود. هیچ بازیکنی از سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری و امید ابراهیمی گرفته تا امثال من این‌قدر شرایط صمیمانه و دوستانه بود احساس غریبی نمی‌کرد.

کار با منصوریان چطور بود؟
منصوریان مربی اکتیوی است. همیشه در حین تمرین حواسش به همه چیز هست، بعضی اوقات این‌قدر در تمرین مشارکت می‌کرد که آدم حس می‌کرد خودش یک بازیکن تیم است. من دوران خوبی با منصوریان داشتم.

برنامه‌ات برای فصل بعد چه تیمی است و آیا پیشنهادی داری؟
من در حال حاضر چند پیشنهاد دارم و در مورد آنها درحال فکر کردن هستم. وقتی یک فصل در تیم بزرگی مثل استقلال باشی خیلی سخت است به یک تیم کوچک بروی. من اولویتم انتخابت تیم‌های بزرگ لیگ برتر است و کار با مربیان بزرگ که در آینده فوتبال من تاثیر مثبت داشته باشد. من یک دفاع چپ پا هستم و همیشه در لیگ ما فقر این بازیکن احساس می‌شود.

احساس می‌کنی یک روز به استقلال برگردی؟
شک نکنید اولین هدف من در فوتبال بازگشت به استقلال است اما یک بازگشت با شکوه و قطعا همه سعی و تلاشم را خواهم کرد تا دوباره به استقلال برگردم.

دیدگاهتان را بنویسید