128359

پشت پرده تصمیم ستاره پرسپولیس برای جدایی/ مبلغ اغواکننده پیشنهاد جدید لو رفت

سروش رفیعی هنوز تکلیف خود را با پرسپولیس روشن نکرده است. چک 200 میلیونی اخیر او برگشت خورده و باشگاه هم نمی‌تواند این چک را نقد کند چراکه متعلق به ‌فرد دیگری است! رفیعی به همین دلیل ناراضی است. او به دنبال این است که بتواند انتقالی با سود خوب داشته باشد.

در سال‌های اخیر پول در کشور قطر بوده اما امسال اتفاق تازه‌ای افتاده است. کمیته المپیک قطر پول بازیکنان خارجی را پرداخت می‌کند. در سال‌های اخیر این کمیته هزینه زیادی برای بازیکنان خارجی پرداخت کرده. تا امسال رقم پرداختی برای هر بازیکن از سوی آنها یک میلیون دلار بود ولی از امسال نهایتاً 600 هزار دلار پرداخت می‌کند. در این بین اگر بازیکن مطرحی چون ژاوی توسط باشگاهی خریداری شود، شیخ باشگاه مجبور است پول او را بپردازد.

باشگاه‌های قطری پس از این تصمیم کمیته المپیک کشورشان، ترجیح داده‌اند به بعضی از بازیکنان پول‌های کمتری بدهند. آنها تنها برای خرید بازیکنان نامی، بیشتر هزینه می‌کنند، نه برای فوتبالیست‌های ایرانی. سروش رفیعی هم که علاقه دارد به قطر برود و پول خوبی در بیاورد، مثل دیگر فوتبالیست‌ها متوجه این موضوع شده است. اخیراً باشگاه الخور که امسال به سختی در لیگ ستارگان باقی ماند، به سروش رفیعی پیشنهاد داده است. رقم پیشنهادی آنها هم حدود 450 هزار دلار بوده است. رفیعی هم سریعاً پاسخ منفی داده چراکه به مراتب بیشتر از این پول را می‌تواند در لیگ برتر خودمان دریافت کند. او فعلاً منتظر است تا پیشنهاد بهتری از قطر دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید