127636

جدید ترین خبر درباره معامله بلوکی بزرگترین هلدینگ معدنی بورس

دنیای معدن - صندوق روستاییان و عشایر نیز در کنار مجموعه تامین اجتماعی، سرمایه گذاری امید و فولاد مبارکه به عنوان مجموعه هایی که به خرید بلوک ١۶ درصدی «ومعادن» می اندیشند قرار می گیرد...

در امتداد خبرهای مربوط به عرضه بلوکی بزرگترین هلدینگ معدنی بورس که قرار است 19 اردیبهشت ماه انجام شود با یکی دیگر از خریداران احتمالی آن صحبت کردیم.

موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مالک 11.44 درصد از سهام توسعه معادن و فلزات است و بعد از فولاد مبارکه که حدود 20 درصد از سهام «ومعادن» را در اختیار دارد،دومین سهامدار عمده این شرکت به شمار می رود.

محمد رضا رستمی مدیر عامل صندوق عشایر در پاسخ به این سوال خبرنگار بورس 24 که آیا قصد شرکت در رقابت احتمالی برای خرید بلوک «ومعادن» را دارید گفت: فعلا صندوق عشایر تصمیم قطعی در این باره نگرفته و این موضوع در دست بررسی قرار دارد.

بدین ترتیب نام صندوق روستاییان و عشایر نیز در کنار مجموعه تامین اجتماعی، سرمایه گذاری امید و فولاد مبارکه به عنوان مجموعه هایی که به خرید بلوک 16 درصدی «ومعادن» می اندیشند قرار می گیرد.

این بلوک 16.1 درصدی دارای اهمیت زیادی است و در واقع بانک رفاه در ازای طلبی که از صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد داشته و این صندوق در پرداخت آن ناتوان بوده، به نوعی قصد حراج آن را دارد تا بتواند طلب خود را وصول کند.

دیدگاهتان را بنویسید