خانه    معدن    صنایع معدنی    یادداشت و مقالات    گزارش تصویری    بورس    اقتصادی    ورزشی    عمومی    سلامت    تماس    درباره ما  
سه شنبه، 4 مهر 1396 - 02:47   
  تازه ترین اخبار:  
   پربازدیدهای امروز  
  افزایش 6 درصدی تولید جهانی فولاد
  نزدیکی تعطیلات در چین و رکود بازار سنگ آهن
  عرضه انواع ورق گرم و میلگرد
  شاهد جهش بزرگی در حوزه معدن خواهیم بود/ اعطای وام 4 درصدی به معادن کوچک
  رشد ۳۲ درصدی تولید در شرکت فولاد هرمزگان
  زایش رونق از دل معادن متروک
  معدن گردشگری را رونق می‌دهد
  توقف رشد سه ماهه ورق سرد چین
  تحقق اهداف معدنی برنامه ششم توسعه، نیازمند رشد 15 درصدی سرمایه گذاری
  انتقال تجهیزات کارخانه صدر فولاد خرم آباد صحت ندارد
 
   اخبار ورزشی  
  آغاز جلسه کمیته فنی استقلال برای انتخاب سرمربی
  شهباززاده از لیست استقلال خط خورد
  روشن برای حضور در استقلال شرط گذاشت
  اظهارات دین‌محمدی پس از خروج از جلسه کمیته فنی
  دین محمدی: سرمربی استقلال اوایل هفته آینده معلوم می‌شود
  بهتاش فریبا سرمربی موقت استقلال می شود؟
  نزهتی: استقلال هر چقدر هم مشکل داشته باشد، باز هم استقلال است/ فقط ۳ امتیاز را می‌خواهیم
  فاتح تریم در آستانه سرمربیگری استقلال
  طاهری: سرمربی استقلال پس از بازی با سپیدرود مشخص می‌شود/جانشین منصوریان مربی خوب خارجی است
  سرمربی استقلال بعد از بازی با سپیدرود مشخص می‌شود/ جانشین منصوریان مربی خوب خارجی است
- اندازه متن: + -  کد خبر: 127422صفحه نخست » سنگ آهنیکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 13:25
نقش تشکل‌های بخش خصوصی در برندسازی
 نقش تشکل‌های بخش خصوصی در برندسازی دنیای معدن -چند سالی است که تشکل‌های بخش خصوصی بسیار فعال شده و توانسته‌اند در نشست‌های بین‌المللی، اعتماد به برندهای ایرانی را در بین خریداران ایجاد کنند؛ مانند انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن کشور.
  

بخش خصوصی و تشکل‌های دیگر هم توانسته‌اند در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام دهند، اما انجمن‌ها باید به اعضای خود توصیه کنند که تقلب در کیفیت محصولات معدنی تولیدی غیر از خدشه‌دار کردن اعتبار کشور هیچ سودی ندارد، هر چند که به ظاهر باعث سود کوتاه‌مدت بنگاه‌های آنها می‌شود. همچنین برندینگ محصولات معدنی نیاز به پیگیری مداوم هر دو بخش خصوصی و دولتی دارد و اگر تحریم‌ها به‌طور کامل برداشته شود این نقطه قوت وجود دارد که بتوان در روند توسعه برند معدنی ایران گام بلندی برداشت. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت، کمتر کسی وجود دارد که بر اهمیت برند در زمینه معدن واقف باشد، اما اگر بدانیم که صادرات مواد معدنی بعد از صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی در رده دوم کالاهای با ارزش صادراتی ایران قرار دارند و در طول تحریم‌های ظالمانه توانسته‌اند ارزآوری خوبی نصیب کشور کنند، به هیچ‌وجه به آن به دیده حقارت نگاه نخواهیم کرد. به‌عنوان نمونه تنها صادرات سنگ‌آهن در سال ۱۳۹۲ بیش از ۳میلیارد دلار در سال ارزآوری داشته است.


کیوان جعفری‌طهرانی - مدیر امور بین‌الملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران

   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© دنیای معدن 1388
info@donyayemadan.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار