خانه    معدن    صنایع معدنی    یادداشت و مقالات    گزارش تصویری    بورس    اقتصادی    ورزشی    عمومی    سلامت    تماس    درباره ما  
دوشنبه، 2 مرداد 1396 - 21:04   
  تازه ترین اخبار:  
   پربازدیدهای امروز  
  قیمت آهن ,میلگرد 1396/05/02
  بازار جهانی فولاد
  مس به 6001 دلار رسید
  بازار سنگ آهن چین در ثبات
  رشد 16 درصدی تولید فولاد خام ایران طی ماه ژوئن میلادی
  10 هزار میلیارد ریال تتسهیلات به فعالان بخش معدن پرداخت می شود/ تولید سالانه 5 تن طلا در کشور
  افزایش تقاضا برای مواد معدنی به‌دنبال توسعه انرژی‌های پاک
  قطری ها با صادرکنندگان صنایع معدنی کشور همکاری نمی کنند
  تحقق اهداف صادراتی با کنسرسیوم
  کنسرسیوم صادراتی فولاد تشکیل دهید
 
   اخبار ورزشی  
  شاهرودی: الان زمان مناسبی برای حاشیه رفتن بازیکنان پرسپولیس نیست/ باشگاه بی‌جهت طارمی را جریمه نکرده است
  پرسپولیس مدافع خود را به نفت قرض داد
  طارمی: به وقتش حقایق را به هواداران پرسپولیس می گویم
  پرسپولیس مدافع خود را به نفت قرض داد
  اتوبوس مخصوص پرسپولیسی‌ها کجا بود؟
  سرخپوشی که نفتی شد
  حسینی دو هفته از ترکیب پرسپولیس دور شد
  دو مدافع جنجالی پرسپولیس در تمرینات نفت (عکس و ویدیو)
  هافبک دوست‌داشتنی پرسپولیس مقصدش را مشخص کرد
  طارمی: به وقتش حقایق را به هواداران پرسپولیس می گویم
- اندازه متن: + -  کد خبر: 127422صفحه نخست » سنگ آهنیکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 13:25
نقش تشکل‌های بخش خصوصی در برندسازی
 نقش تشکل‌های بخش خصوصی در برندسازی دنیای معدن -چند سالی است که تشکل‌های بخش خصوصی بسیار فعال شده و توانسته‌اند در نشست‌های بین‌المللی، اعتماد به برندهای ایرانی را در بین خریداران ایجاد کنند؛ مانند انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن کشور.
  

بخش خصوصی و تشکل‌های دیگر هم توانسته‌اند در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام دهند، اما انجمن‌ها باید به اعضای خود توصیه کنند که تقلب در کیفیت محصولات معدنی تولیدی غیر از خدشه‌دار کردن اعتبار کشور هیچ سودی ندارد، هر چند که به ظاهر باعث سود کوتاه‌مدت بنگاه‌های آنها می‌شود. همچنین برندینگ محصولات معدنی نیاز به پیگیری مداوم هر دو بخش خصوصی و دولتی دارد و اگر تحریم‌ها به‌طور کامل برداشته شود این نقطه قوت وجود دارد که بتوان در روند توسعه برند معدنی ایران گام بلندی برداشت. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت، کمتر کسی وجود دارد که بر اهمیت برند در زمینه معدن واقف باشد، اما اگر بدانیم که صادرات مواد معدنی بعد از صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی در رده دوم کالاهای با ارزش صادراتی ایران قرار دارند و در طول تحریم‌های ظالمانه توانسته‌اند ارزآوری خوبی نصیب کشور کنند، به هیچ‌وجه به آن به دیده حقارت نگاه نخواهیم کرد. به‌عنوان نمونه تنها صادرات سنگ‌آهن در سال ۱۳۹۲ بیش از ۳میلیارد دلار در سال ارزآوری داشته است.


کیوان جعفری‌طهرانی - مدیر امور بین‌الملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران

   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© دنیای معدن 1388
info@donyayemadan.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار