127280

نزدیک به ٤میلیارد تومان بدهی داریم/ کسر 72 امتیاز به شکل جدی ما را تهدید می‌کند

مصطفی آجورلو که امروز در جلسه شورای شهر تبریز حاضر شده بود، درباره آخرین وضعیت باشگاه تراکتورسازی، گفت: باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر با حدود 12 شکایت خارجی روبه‌رو شده است. توانسته‌ایم جلوی سه پرونده را بگیریم، اما هنوز خطر کسر امتیاز ما را تهدید می‌کند. با سه میلیارد و 500 میلیون تومانی که منابع مختلف قرض گرفتم، توانستم جلوی برخی از پرونده‌ها را بگیرم و یا روند بررسی آنها توسط فیفا را کُند کنم.

وی افزود: علاوه بر پرونده‌های خارجی، باشگاه تراکتورسازی با برخی پرونده‌های داخلی نیز روبه‌رو شده است. در حال مدیریت کردن پرونده‌های خارجی‌ها هستیم و امیدوارم به نتیجه خوبی برسیم. به صورت مداوم برای پرونده‌های فیفا جلسه برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: تراکتورسازی باشگاه فقیری نیست و امکانات زیادی دارد، اما من الان مجبور شدم از شما (اعضای شورای شهر) کمک بگیرم. اگر به خاطر همه این شکایت‌های خارجی از ما امتیاز کسر شود، 72 امتیاز از ما کسر خواهد شد. بدهی‌های زیادی داریم که البته برخی از این بدهی‌ها به زمان قبل از من برمی‌گردد. باشگاه تراکتورسازی به برخی هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مختلف نیز بدهکار است. مجموعا نزدیک به ٤ میلیارد بدهی داریم و حدود ٢ میلیارد هم تا حالا پرداخت شده است.

آجورلو اظهار داشت: شورای شهر اهواز، سه میلیارد تومان به باشگاه‌های فولاد و استقلال خوزستان کمک کرده و توانسته بار زیادی از روی دوش این باشگاه‌ها بردارد. امیدوارم شورای شهر تبریز نیز به حمایت‌هایش از تیم تراکتورسازی ادامه بدهد و ما را تنها نگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید