127266

حاضر نیستم برای موفقیت استقلال «شو» بازی کنم/ قهرمانی مبارک پرسپولیسی‌ها باشد

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: حمایت کردن فقط به ورزشگاه رفتن و تعریف کردن نیست. دوست ندارم به ورزشگاه بروم و با دوربین هماهنگ کنم که مرا حتما نشان دهد.

پیروزی قربانی در خصوص شکست آبی پوشان مقابل ترکتورسازی اظهار داشت: بازی دو تیم کاملا برابر بود و بهترین و عادلانه ترین نتیجه‌ برای این بازی، مساوی بود. استقلالی‌ها از موقعیت های خود استفاده نکردند اما تراکتوری‌ها استفاده کردند. این تنها فرق استقلال و تراکتور در آن بازی بود. من تیم منصوریان را سزاوار شکست در آن بازی نمی‌دانم و شکست فوتبالی به پای این تیم نمی‌نویسم. بلکه آبی پوشان تنها در نتیجه شکست خوردند.

وی در خصوص دیدار سه شنبه شب این تیم برابر الاهلی امارات خاطرنشان ساخت: تیم جوان استقلال در بازی رفت با الاهلی هم شایسته شکست نبود. تنها بی‌تجربگی بازیکنان جوان این تیم و فرصت طلبی و تجربه بالای بازیکنان گران قیمت الاهلی باعث شد تا ما در آخرین دقیقه گل بخوریم و بازی را واگذار کنیم. الان که چهار هفته از لیگ قهرمانان آسیا گذشته جوانان استقلال در این بازی میدان بیشتری دیده اند و تجربه خوبی پیدا کردند. ضمن این که این بازی در ورزشگاه آزادی است و با گذاشتن همه این ها کنار هم به این نتیجه می رسیم که شانس پیروزی آبی پوشان در این بازی به مراتب باید بیشتر از حریف است.

کاپیتان سابق آبی‌ها گفت: این بازی فرصت خوبی است تا با پیروزی هم شکست مقابل تراکتورسازی فراموش شود، هم انتقام بازی رفت از الاهلی گرفته شود و هم صعود به مرحله بعدی مسابقات مسجل شود. در صورتی که این تیم با این بازیکنان جوان به مرحله بعدی مسابقات صعود کند و یک نتیجه درخشان در تاریخ باشگاه استقلال رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حاضر است برای حمایت از استقلال سه شنبه شب به ورزشگاه آزادی برود یا خیر گفت: من دوست ندارم برای حمایت از تیم محبوبم نمایش بازی کنم و در چشم باشم. یا مثل خیلی ها از قبل با دوربین ها هم هماهنگ کنم که حتما مرا نشان دهند. به نظر من حمایت فقط این نیست که به ورزشگاه بروید و یا از تیم حمایت کنید. حمایت جنبه‌های مختلفی دارد و من دوست دارم از دور از تیم حمایت کنم. حتی بعضا با انتقاد از تیمم حمایت کنم.

مدافع پیشین آبی‌ها در این خصوص بیان داشت: کمکی که این فصل پیشکسوتان استقلال با انتقادات سازنده خود از این تیم کردند خیلی در روند رو به جلوی تیم نقش داشت. پیشکسوتان با دقت و به خوبی تیم را رصد کردند و هرگاه لازم بود با تعریف از تیم حمایت کردند و هرگاه لازم بود با انتقاد سازنده. خیلی مواقع بعضی از مشکلات از بیرون بهتر دیده می‌شود تا توسط فردی که در دل کار است. من خودم وقتی در بوکان مربی بودم همیشه دوستانی داشتم که به آنها وظیفه داده بودم مرا از بیرون رصد کنند و اشتباهات و ایرادات کار را برایم تشریح کنند.

کاپیتان سابق استقلالی ها در خاتمه با اشاره به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان ساخت: من به نوبه خودم و به عنوان یک استقلالی این قهرمانی را به تیم پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. پرسپولیس در این فصل شایسته کسب عنوان قهرمانی بود. ضمن این که ما سالی را سپری می‌کنیم که استقلال و پرسپولیس دو قطب اصلی فوتبال ایران سال خوبی را سپری کردند و از آن مهمتر تیم ملی ما هم روزهای خیلی خوبی را می‌گذراند.

وی افزود: از این که می‌بینم فوتبال مان اینقدر پیشرفت کرده که هفت هشت لژیونر خوب در اروپا داریم به خود می بالم. انشاءالله به زودی به روزهایی برسیم که بیست سی فوتبالیست ما بتوانند در اروپا توپ بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید