127263

برانکو جایگزین کمال را مشخص کرد/ بمب سرخ‌ها یک استقلالی است

هافبک دفاعی استقلال قصد دارد این بار به پیشنهاد پرسپولیس جواب مثبت دهد و شاگرد برانکو ایوانکوویچ شود.

فرشید باقری هافبک میانی آبی‌پوشان که در نیم‌فصل دوم شرایط مناسبی نداشت و به جز یکی، 2 بازی که‌ نورافکن محروم انضباطی بود و یا به او استراحت داده بودند، این بازیکن فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا نکرد. حال که به اواخر فصل نزدیک شده‌ایم، به گوش می‌رسد این بازیکن که از یک سو انتظار نیمکت‌نشینی در استقلال را نداشت و از سوی دیگر با احتمال اضافه شدن روزبه چشمی به جمع آبی‌پوشان در فصل بعد شرایطی به مراتب ضعیف‌تر از این فصل خواهد داشت، ساز جدایی از جمع آبی‌پوشان را کوک کرد و در نظر دارد در پایان این فصل از این تیم جدا شود.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که او هنوز گزینه مورد نظر برانکو برای تقویت خط میانی پرسپولیس است و این را علیرضا منصوریان هم به صراحت اعلام کرد.

برانکو تیم خوب و باکیفیتی ساخته و قهرمانی در لیگ برتر را یدک می کشد. طبیعی است که بازیکنی مانند باقری دوست داشته باشد بازی در پرسپولیس را تجربه کند البته او به خوبی می داند که با وجود کامیابی نیا جایی برای حضور در ترکیب اصلی سرخ پوشان را ندارد.

خبرهای زیادی درباره جدایی کامیابی نیا از پرسپولیس به گوش می رسد و اگر این بازیکن از سرخ پوشان جدا شود باقری می تواند به ترکیب اصلی تیم برانکو برسد و به همین خاطر است که چه بسا او دوست داشته باشد از استقلال جدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید