127219

با حضور رئیس جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی پردیس آباده افتتاح شد

شرکت کاشی آباده با دریافت ٩ میلیون و ٣٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی ، معادل ٣٢٥ میلیارد ریال ، به عنوان سرمایه ثابت و ٤٠ میلیارد ریال سرمایه در گردش به بهره برداری رسید و برای ١٥٠ نفر شغل ایجاد کرد.

در این سفر همچنین عملیات اجرائی شرکت ذوب آهن پاسارگاد با ظرفیت ٢.٥ میلیون تن کنسانتره و ٢.٧ میلیون تن گندله و ١.٨ میلیون تن آهن اسفنجی با تسهیلاتی معادل ٢٨٠ میلیون دلار و اشتغال زایی یکهزار نفر با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

با راه اندازی این طرح ، ١٠ درصد به ظرفیت فولاد سازی کشور اضافه خواهد شد و این مجموعه با بهره گیری از معادن مگنتیت و هماتیت و با تولید فولادهای آلیاژی جهت کاربرد در در صنایع مختلف می تواند سهم بسزایی در افزایش تولید ملی داشته باشد ، این در حالی است که تاکنون بیش از ٥٠ درصد از ظرفیت فولاد کشور توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.

گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان فارس حدود یکهزار و ٢٠٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

اختلال موقت در سامانه های بانک صنعت و معدن

شعب بانک صنعت و معدن در روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه سال جاری قادر به ارائه خدمات بانکی نبوده و اتصال این بانک به سامانه شتاب و سایر سامانه ها با اختلال مواجه خواهد شد.

این بانک با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد شعب این بانک در راستای بهبود کیفیت خدمات بانکی، ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان، ارتقا و راه‏اندازی سامانه جامع ،در روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه قادر به ارائه خدمات بانکی نبوده و اتصال بانک به سامانه شتاب و سایر سامانه ها با اختلال مواجه خواهد شد.

بانک صنعت و معدن ضمن پوزش بابت این اختلال موقت و تشکر از صبر و بردباری مشتریان از آنان درخواست کرد که به منظور دریافت رمز جدید کارتهای بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک و تلفنبانک، از روز 29 فروردین ماه جاری به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید