126611

تکمیل خط تولید کارخانه سیمان دهلران ۴۵ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

دنیای معدن - رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان ایلام گفت: ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل خط تولید کارخانه سیمان دهلران نیاز است.

یاراله نصیری در دهلران, اظهار داشت: انتهای خط کارخانه سیمان دهلران هم اکنون فعال است و محصولات تولیدی آن در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد.

وی گفت: تکمیل ابتدای خط و گرفتن کلینکر و محصول اصلی از این کارخانه مقداری با کندی در حال انجام است اما عملیات اجرایی آن متوقف نشده است.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: تامین نقدینگی و تزریق اعتبار از جمله نیازهای اصلی کارخانه سیمان دهلران برای تکمیل تمام خط تولید است.

وی با بیان اینکه 45 میلیارد تومان اعتبار برای پایان عملیات خط تولید کارخانه سیمان دهلران نیاز است گفت: تلاش ما این است که در سال تولید و اشتغال این کارخانه به سرانجام نهایی برسد.

نصیری بیان کرد: اگر مشکل تزریق اعتبار این کارخانه مرتفع شود با توجه به اینکه عمده تجهیزات این کارخانه نصب شده و یا در حال ساخت است تا پایان سال قطعاً عملیات این کارخانه تمام خواهد شد.

وی گفت: انتهای خط کارخانه سیمان در حال حاضر 700 تن تولید دارد که با برند سیمان دهلران وارد بازار می شود.

530 واحد صنعتی با اشتغال زایی 7500 نفر در استان ایلام وجود دارد

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت ایلام در ادامه بیا بیان اینکه در سطح استان 530 واحد صنعتی وجود دارد که برای 7500 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده اند، اظهار داشت: در سطح استان ایلام 530 واحد صنعتی وجود دارد که برای 7500 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده اند.

وی گفت: از نظر سرمایه گذاری بیش از 90 درصد سرمایه درون بنگاه ها فعال است و بیش از 64 درصد تعداد واحدها و 75 درصد اشتغال آنها فعال است.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: عمده واحدهای صنعتی فعال در استان ایلام در زمینه مصالح ساختمانی از جمله سیمان ,گچ و شن و ماسه فعالیت دارند.

نصیری افزود: در سال قبل حمایت های لازم برای احیاء طرح های راکدی که با مشکلات روبرو بودند توسط این سازمان و در راستای برنامه های دولت انجام شد که نتایج خوبی به دنبال داشت.

وی گفت: موضوعی که دارای اهمیت است فعال بودن 90 درصدی سرمایه درون بنگاه ها است که همین موضوع رونق خوبی به صنعت و اشتغال داده است.

دیدگاهتان را بنویسید