126313

اظهارات عبداللهی درباره دست های پشت پرده اتفاقات استقلال

نصراله عبدالهى درباره پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان استقلال اظهار داشت :در ابتدا باید بگویم من و افتخاری با هم از روز گذشته دنبال کارها بودیم و با توجه به پیگیرى هاى صورت گرفته روز گذشته همه تعهدات انجام شد و پول به حساب حامى مالى واریز شد، اما به یک‌‌باره نتوانستیم با آنها تماس گرفته و دفترشان هم بسته شد.

وى ادامه داد :شرکت همراه اول پولی به حساب حامى مالى واسط ما واریز کرده بود و در طرف مقابل این حامى هم باید پول را به حساب بازیکنان واریز می‌کرد، اما هر چقدر با نماینده این اسپانسر تماس می‌گیریم، پاسخی داده نمی‌شود. همه چیز تمام شده بود، همراه اول هم خوش قولی کرد و پولش را داد، اما به یک‌باره شرکتی که واسطه شده بود، از دسترس خارج شد.

عبدالهى ادامه داد :حتما دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد و باعث ناراحتى بازیکنان شدند .به نظرم عده اى به دنبال شیطنت هستند .مگر مى شود به یک باره طرف مقابل غیبش بزند !

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره استعفاى شهاب جهانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه گفت: در هر صورت ممکن است وى استعفا داده باشد، همان طور که وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده قرار است تغییراتی در هیئت مدیره صورت بگیرد .به نظر جهانیان هم پیش‌دستی کرده و استعفا داده است از طرفى باید بگویم ما با اعضای هیئت مدیره ارتباطی نداریم و طرف مستقیم ما افتخاری است.

دیدگاهتان را بنویسید