126298

رتبه نخست بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات رونق تولید به صنایع استان مازندران

دنیای معدن - بانک صنعت و معدن رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط استان مازندران در قالب تسهیلات بسته حمایتی رونق تولید به دست آورد.

بیش از 1000 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح یاد شده به ١٠٦ واحد صنعتی کوچک و متوسط استان مازندران پرداخت شده است.

بانک صنعت و معدن در مجموع مبلغ ٢٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و در قالب طرح رونق تولید- که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت طراحی و با همکاری نظام بانکی کشور به اجرا درآمده- در اختیار یک هزار و ٣٢٢ طرح صنعتی در سراسر کشور قرار داده است.

گفتنی است ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در نامه ای از بانک صنعت و معدن به خاطر خدمات بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع استان مازندران و کسب رتبه نخست اعطای تسهیلات طرح رونق تولید در این استان قدردانی کرد.

همچنین، محسن رمضانی فر مدیرعامل مجتمع تولیدی آهن اسفنجی ایساتیس در نامه ای برای محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملکرد بانک صنعت و معدن در اجرای طرح این شرکت قدردانی کرد.

در این نامه آورده است : بدون تردید نقش بانک صنعت و معدن به عنوان پشتیبان و متولی حوزه صنعت و معدن کشور در دهه گذشته را نمی توان نادیده گرفت .

وی، افزود: طرح تولیدی شمش آلیاژی این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن در آن بانک به تصویب رسیده و تخصیص ارز مربوط نیز از صندوق توسعه ملی انجام پذیرفته است.

طرح تولید شمش آلیاژی این شرکت با بهره مندی از 76 میلیون دلارتسهیلات بانک صنعت و معدن در شهرستان مهریز استان یزد به اجرا در می آید.

با راه اندازی این شرکت که سالانه 700 هزار تن فولاد آلیاژی و سوپر آلیاژی تولید خواهد کرد برای 460 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود .

گفتنی است بانک صنعت و معدن به عنوان پیشگام تامین مالی طرح های فولادی کشور تاکنون باتامین 3هزار میلیون یورو برای این طرح ها، 8 هزار و 656 امکان اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید