125446

استقلال صعود می کند؟

پیروزی آبی پوشان پایتخت در دیدار برابر نماینده عربستان کار این تیم را برای صعود به دور بعد بسیار راحت کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کننده ظاهر شد و توانست برابر نماینده عربستان با سه گل به پیروزی برسد.

آبی پوشان پایتخت پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند؛ پیروزی که ممکن است زمینه ساز صعود آنها به دور بعد باشد.

استقلال در دیدار نخست خود برابر الاهلی امارات تن به شکست داد آن هم در شرایطی که نماینده امارات گل پیروزی خود را در دقایق پایانی به ثمر رساند.

شاگردان منصوریان با پیروزی قاطعی که برابر التعاون عربستان به دست آوردند به صدر جدول رده بندی صعود کردند. دیدار بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر لوکوموتیو ازبکستان خواهد بود و این دیدار با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود شانس آبی پوشان برای پیروزی در آن بیشتر است.

استقلال اگر بتواند لوکوموتیو را در آزادی شکست دهد به احتمال خیلی زیاد به دور بعد صعود خواهد کرد چرا که آبی پوشان در آزادی باید از الاهلی هم پذیرایی کنند و بعید به نظر می رسد که مشکلی برای پیروزی در این دیدار خانگی داشته باشند و از طرف دیگر هم آنها می توانند به سه امتیاز بازی بعدی برابر التعاون هم حساب باز کنند و این تیم عربستانی نشان داده که توان رقابت کردن در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد و حریف سرسختی برای دیگر تیم ها نیست.

پیروزی برابر التعاون شرایط را برای صعود استقلال به دور بعد مهیا کرده و شاگردان منصوریان می توانند امیدوار به صعود به دور بعد باشند.

دیدگاهتان را بنویسید