125428

انقلاب منصوریان پیش از بازی با التعاون/احتیاط بیشتر، بنزین سبز کم تر

شکست استقلال مقابل الاهلی پس از شش پیروزی پیاپی منصوریان را بر آن داشت تا برای دیدار مقابل التعاون با ترکیبی متفاوت به میدان برود و سه تغییر در ترکیبش ایجاد کند. این تغییرات و تغییر سیستم نکات جالبی را در دل خود دارد.

مهدی رحمتی در درون دروازه همچنان قرار دارد. در خط دفاعی زوج رابسون پادو بازهم از ابتدا به میدان می رود اما در سمت راست خط دفاعی دوباره پس از مدتها شاهد حضور وریا غفوری هستیم تا بدین ترتیب خسرو به پست اصلی خود برگردد. در سمت چپ خط دفاعی بازهم منصوریان به میلاد زکی پور اعتماد کرد. بازیکنی که مقابل الاهلی نمایش خوبی نداشت اما آقای سرمربی یک فرصت دیگر را به او داد.

در خط میانی این بار به 4 هافبک، 5 نفر حضور دارند. زوج ابراهیمی-نورافکن همچنان با قدرت میانه دار تیم هستند. در سمت راست خسرو حیدری حضور دارد ودر سمت چپ با خروج بهنام برزای محسن کریمی پس از مدت ها فیکس شد. فرشید اسماعیلی هم جای خود را به جابر انصاری با تجربه داد. منصوریان دو مهره ارزشمند خود که در برابر پرسپولیس و ذوب آهن گل کاشتند را از ترکیب بیرون کرد تا به آنها استراحتی داده باشد. هر دو نفر در چند هفته اخیر فشار زیادی را تحمل کردند. منصوریان از باز بودن دستش بارها صحبت کرد و ترکیب امروز مصداق همین موضوع است.

اضافه شدن یک هافبک به ترکیب آبی پوشان تهرانی باعث شد تا قربانی در خط حمله نیمکت نشین شود. مهاجم تمام کننده و خوش اینده ای که این بار احتمالا باید در صورت لزوم نقش تعویض طلایی را بازی کند. حالا کاوه رضایی تک فوروارد منصوریان است. او باید با دوندگی بی امانش هم نقش یک مهاجم هدف را بازی کند و هم در پاره ای از زمان مسابقه نقش یک فالس ناین یا مهاجم طعمه را ایفا کند.

منصوریان در مجموع تیمی را به میدان فرستاده که هم با تجربه تر است. هم محتاط تر است. باخت او به الاهلی باعث شد تا کمی در تفکرات آسیایی اش تغییر ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید