125297

نشان دادیم هنوز هم تراکتور پرستاره است / جام قهرمانی این فصل برای ما است

مهدی کیانی درباره دیدار تراکتورسازی در مشهد مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: «بعد از دو هفته ناکامی با برد خوبی که مقابل تیم قدرتمند ذوب‌آهن به دست آوردیم، شرایط روحی و روانی تیم بسیار خوب است و آماده بازی حساس خودمان برابر سیاه‌جامگان هستیم که نتیجه گرفتن در آن برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.»

وی ادامه داد: «بازی با سیاه‌جامگان برای ما سخت است و یک بازی شش امتیازی برای تراکتورسازی است تا بتواند شرایط خودش را در بالای جدول برای ماندن در کورس قهرمانی حفظ کند. کار دشوار است و قطعا تیم باید با تمرکز کافی پای به این میدان بگذارد چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام قوا مقابل ما قرار خواهد گرفت.»

کاپیتان تراکتور درباره شرایط بازگشت روحیه به تیم پس از شکست سنگین مقابل پرسپولیس گفت: «واقعا جمع کردن تیم بعد از آن اتفاقاتی که افتاده بود و نتوانستیم طی دو هفته نتایج لازم را هم بگیریم کاری سخت و دشوار بود. البته مقابل پرسپولیس پنج، شش مصدوم و محروم داشتیم که اگر بودند آن نتیجه رقم نمی‌خورد. شرایط برای بازی با ذوب‌آهن سخت بود اما با جلساتی که کادرفنی با بازیکنان گذاشتند قرار شد باز هم خودمان را جمع و جور کنیم و با تکیه بر توان هر کدام از بازیکنان کار را با قدرت پیش ببریم که خدا را شکر در بازی با ذوب‌آهن جواب داد و یک برد ارزشمند را به دست آوردیم.»

وی درباره بازگشت تراکتورسازی به کورس به رغم محرومیت این تیم و از دست دادن امید عالیشاه، احمد نوراللهی، هاشم بیگ زاده و سجاد شهباززاده گفت: «با اینکه فیفا چند ستاره را از تراکتورسازی گرفت اما نشان دادیم هنوز هم تراکتور پرستاره است. تراکتورسازی بازیکنان و جوانان خوبی دارد که می‌توانند تیم را در این شرایط به خوبی همراهی کنند. با این حال قطعا حضور بیگ‌زاده، شهباززاده، عالیشاه و نوراللهی خیلی می‌توانست به ما کمک کند اما اتفاقی است که افتاده و باید خودمان را جمع و جور کنیم تا بتوانیم موفق باشیم. تراکتورسازی نشان داده تیم بزرگی است و با این ستاره هایی که در تیم حضور دارند قطعا کار را با قدرت پیش خواهیم برد.»

کیانی در واکنش به تاثیر باخت پرسپولیس در دربی ری شرایط تراکتورسازی گفت: «با نتیجه دربی تهران تراکتورسازی باز هم مدعی قهرمانی شد. اگر ابتدای فصل یکسری امتیازات را راحت از دست نمی‌دادیم با رخ دادن این اتفاقات باز هم صدرنشین بودیم. اما به هر صورت بازی به بازی کار را پیش می‌بریم و با صحبتی که با بازیکنان داشتم شرایط خاص تراکتورسازی را بعد از شکست پرسپولیس به آنها گوشزد کردم که اگر تمرکز کنیم جام قهرمانی با توجه به بازی‌های سختی که پرسپولیسی‌ها با تیم‌های بالای جدول و آسیا دارند به راحتی از آن تراکتورسازی خواهد شد و به زودی یقه آنها را در صدر می‌گیریم.»

هافبک تراکتورسازی درباره اعتراض ذوب آهنی ها به عدم محرومیت او گفت: «من نمی‌دانم چرا این کارها را ذوبی‌ها قبل از این مسابقه پیگیری نکردند و بعد از باخت این مسایل را مطرح کردند. من دقیقا در بازی با ماشین‌سازی کارت زرد دوم را گرفتم و اخراج شدم و گزارش داور و ناظر مسابقه هم موجود است. از سوی دیگر سایت سازمان لیگ هم اسامی محرومان را قبل هر بازی اعلام می‌کند و دیدید که نام من در این فهرست نبود و اصلا نمی‌فهمم کش دادن این مساله از سوی آقای آذری و باشگاه ذوب‌آهن برای چیست؟»

کاپیتان تراکتور در پایان درباره تاثیر محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات روی شرایط فصل آینده این تیم گفت: «واقعا شرایط سختی را برای تراکتورسازی به وجود آوردند و هنوز همه ما در شوک این اتفاقات رخ داده هستیم. من نمی‌دانم چرا یکسری از مدیران تراکتور این کار را با تیم کردند. به هرحال این شرایط به وجود آمده و کاری هم نمی‌توان کرد. باشگاه و شخص مدیریت تیم در حال پیگیری هستند تا اوضاع را بهبود ببخشند و از محرومیت تراکتورسازی کاسته شود اما اگر اتفاقی نیافتد باید فصل بعد با اتکا به این جوانان خوبی که در تیم داریم وارد لیگ شویم و مطمئن باشید کار با اینکه سخت است اما با قدرت ظاهر خواهیم شد و نشان می‌دهیم بازیکنان ما در همه سطوح مرد روزهای دشوار هستند و بازهم مدعی می‌شویم.»

دیدگاهتان را بنویسید