125272

۹۰ هزار تن لاشه سنگ معدن در اردبیل فراوری شد

دنیای معدن - شهردار اردبیل گفت: در حدود ۲۰۰ هزار تن لاشه سنگ از معدنهای متفاوت از ابتدای مهر ماه تا به امروز جمع و به کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل حمل شده که از این میزان ۹۰ هزار تن فراوری شده است.

حمید لطف اللهیان بعد از ظهر امروز در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل اظهار داشت: در حدود 200 هزار تن لاشه سنگ از معدنهای متفاوت از اول مهر ماه تا به امروز جمع و به کارخانه آسفالت شهرداری حمل شده که از این میزان 90 هزار تن فراوری شده است.

وی افزود: تمام سعی و تلاش خود را برای تولید و پخش آسفالت انجام خواهیم داد و در این زمینه کارخانه آسفالت و سنگ شکن شهرداری اردبیل برای شروع عملیات آمادگی دارد که همکاری های لازم را در رابطه با تولید و پخش آسفالت انجام دهد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای خدمت رسانی به مردم و برطرف کردن مطالبات و خواسته های آنان برساند.

شهردار اردبیل گفت: در نخستین فرصت عملیات چاله پرکنی در مسیرهای اصلی شهر نیز با استفاده از دستگاه فلکس آغاز خواهد شد و هم اکنون اقدامات اولیه در این زمینه انجام می شود تا بتوانیم از این طریق مشکل رانندگان و ترددکنندگان را برطرف کنیم و در آستانه رسیدن به سال جدید مشکل آسفالت خیابانهای شهر را برطرف کنیم.

لطف اللهیان بیان کرد: مصالح تولید و فراوری شده در کارخانه های سنگ شکن موجود در این مجموعه شامل انواع ماسه، شن دانه متوسط و شن دانه درشت است و این محصولات که با کنترل کیفی روزانه، مطابق استانداردهای آزمایشگاه فنی مکانیک خاک مستقر در کارخانه تولید می شود و برای تولید آسفالت مورد استفاده قرار داده می شود.

وی تصریح کرد: آسفالت ریزی در سطح شهر به روش های بکارگیری پیمانکاران لکه گیر، بکارگیری پیمانکاران آسفالت ریز کلی، بکارگیری پیمانکاران پخش آسفالت با دستگاه فینیشر برای شهرداری های مناطق چهارگانه و دو اکیپ فینیشر سازمان عمران برای انجام آسفالت رویه معابر اصلی و فرعی انجام می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید