125216

برگزاری دوره آموزش ایمنی و بهداشت معادن روباز توسط ایمیدرو

دنیای معدن - مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: دوره تئوری آموزشی ایمنی و بهداشت در معادن روباز برای حدود 100 نفر از مسئولان HSE واحدهای تابعه و بخش خصوصی با حضور استادان خارجی برگزار شد. دوره عملی این برنامه نیز فردا و پس فردا در مجتمع معدنی سنگان انجام می شود.

امیر ولدخانی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، آشنایی متخصصان ایمنی و مسئولان فنی معادن با اصول ایمنی در معادن روباز بود که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با حضور 2 مدرس خارجی از کشور آلمان برگزار شد، علاوه بر مسئولان HSE واحدهای تابعه، پیمانکاران شرکت های معدنی بخش خصوصی ، هفت نفر از سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های منتخب معدنی، کارشناسان ایمنی امور HSEE وزارت صنعت،‌معدن و تجارت و همچنین کارشناسان مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت کار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

دوره عملی در سنگان

ولدخانی اظهار کرد: مدت زمان دوره آموزشی ایمنی و بهداشت در معادن روباز به مدت یک هفته است که دوره تئوری آن از شنبه 30 بهمن ماه آغاز و روز چهارشنبه 4 اسفند ماه جاری به پایان رسید و دوره عملی آن روزهای 5 و 6 اسفند در سنگان برای تعداد 30 نفر از شرکت کنندگان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید