125152

پیشکسوتان استقلال تهران میهمان نمایش 'بازگشت به خانه'

ریگولیتو با هماهنگی های انجام شده و دعوت این گروه از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال تهران، چهارشنبه چهارم اسفند ماه نمایش بازگشت به خانه با حضور جمعی از پیشکسوتان این تیم اجرا می شود.
اکبر کارگر جم، بیژن طاهری، مجید نامجو مطلق، محمد نوری، مجید علیان، مرتضی یکه، ایوب اصغرخانی، مصطفی اردستانی، علیرضا اکبر پور، صادق ورمزیار، علی نیروشک، امید رحیمی و علی خلف به عنوان پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران برای تماشای نمایش حضور پیدا می کنند.
در خلاصه این نمایش آمده است که تدی به عنوان پسر بزرگ خانواده که پس از مرگ مادرش خانه را ترک کرده، بعد از گذشت شش سال به همراه همسرش به خانه باز می گردد. خانواده ای که سالهاست زنی را در خانه ندیده اند.
نمایش بازگشت به خانه به کارگردانی فرید قادر پناه و رامین معصومیان و ترجمه فتاح محمدی و بازی جعفر برقی کیوان، امین جلالی، رامین جعفری، حمیدرضا کشوردوست، مینا زرنانی، کاوه مرحمتی و آزاده مشعشعی به صحنه می رود.
پیش از این هوشنگ گلمکانی، عباس یاری، آرش دادگر، حسن باستانی، بهزاد خداویسی، علی ثابت کسایی، خسرو بامداد، سید علی تدین صدوقی، بهزاد صدیقی، جواد روشن، سعید محبی، جواد طوسی، خیام وقار کاشانی، میثم عبدی، امین میری، امین جعفری زاده، حامد نصر آبادیان به عنوان هنرمند، اهالی رسانه و منتقد به تماشای این اثر نشسته اند.
این نمایش همه روزه تا 12 اسفند ساعت 21:15 به مدت 70 دقیقه در تماشاخانه ارغنون اجرا می شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت‌ها از طریق سایت تیوال نسبت به رزرو صندلی‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید