125061

پاسخ میناوند به تهدید استقلالی ها؛ مواظب باشند موقع خیار خوردن دست شان خون نیفتد!

مهرداد میناوند درباره کری های تند خود برای استقلالی ها و بازتاب های زیادی که این موضوع داشته است عنوان کرد: «من هیچ حرف بدی نزده ام. بارها گفته ام که با افتخار پرسپولیسی هستم. متاسفانه در این روزها خیلى به من توهین شد.»

وی ادامه داد: «این در حالی است که توهین ها فقط به من نبود و متاسفانه به خانواده ام هم الفاظ زشتی مطرح شد. با این وجود هیچ ایرادی ندارد و هزار بار دیگر فریاد می زنم با افتخار پرسپولیسى ام. در این وسط یک سری آدم ها هستند که برای هر چیزی می خواهند بگویند ما هستیم و به همین دلیل هر وقت مهرداد میناوند حرفی می زند خودشان را وسط می اندازند. من حق دارم درباره خودم حرف بزنم و مصاحبه کنم. فضای مجازی ام پیچ شخصی ام هست و به کسی ارتباطی ندارد در آن چه می نویسم؟»

هافبک پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: «خیلی متاسفم که در این فوتبال به خاطر یک حرف تهدید هم می شویم. جای تاسف است. یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت که نگرانت شده ایم چون در فضای مجازی تهدید شده ای. به او گفتم مگر مملکت قانون ندارد؟ این حرف ها چیست؟ خطاب به کسانی که این کار را کرده اند می گویم مراقب باشند موقع خیار خوردن دست شان خون نیفتد!»

میناوند درباره روند بازی های آینده پرسپولیس گفت: «ما باید در همه مسابقات محکم بازی کنیم. پرسپولیس سرنوشتش دست خودش هست. ۸ امتیاز خیلی مطمئن نیست و به همین دلیل باید در همه مسابقات با همه توان به میدان برویم.»

دیدگاهتان را بنویسید