125013

فروش اینترنتی محصولات در ذوب آهن آغاز شد

طی آیین ویژه ای با حضور دکتر فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور ، مهندس صادقی مدیرعامل ذوب آهن ، دکتر دشتیانه معاون بازاریابی و فروش این شرکت و مسئولین شرکت پویش بازرگان ذوب آهن، سیستم فروش اینترنتی محصولات ذوب آهن آغاز شد تا این محصولات به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد .

در این آیین ویژه که در غرفه ذوب آهن در نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی برگزار شد ، مهندس صادقی اظهار داشت :یکی از دغدغه های من ، قیمت گذاری شفاف و دسترسی آسان مردم به محصولات ذوب آهن است که این امر مستلزم حذف واسطه هاست . در این خصوص طی یک سال گذشته در این شرکت اقدامات خوبی صورت گرفته است .

مهندس صادقی که مبتکر راه اندازی بورس در کشور است گفت : هم اکنون فروش ما از طریق بورس است ولی جهت دسترسی عامه مردم به محصولات ذوب آهن ، یک سیستم اینترنتی برای خرید طراحی شد . البته این سیستم با مشکلات بسیاری در خصوص نحوه خرید ، واریز پول و مسائل مربوط به پول شویی مواجه بود که تمام این مشکلات حل شد . این کار سنگین درسال گذشته انجام شد و هم اکنون این سیستم برای افتتاح رسمی آماده است . از امروز مشتریان در سراسر کشور می تو انند از طریق سایت ذوب آهن اصفهان ، لینک ارتباط با مشتریان ، لینک فروش اینترنتی محصولات ، نسبت به خرید محصولات اقدام کنند.

وی اظهار داشت : محصولات موجود در سایت و قیمت پایه مشخص است و در واقع یک مزایده اینترنتی است که شرایط خوبی برای فروش محصولات ایجاد می کند .

مدیرعامل ذوب آهن در نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی در بخشی از سخنان خود به تولید ریل استاندارد در ذوب آهن صورت اشاره نمود و گفت : اگر تمام خط تولید ریل را به این محصول اختصاص دهیم ، ظرفیت تولید آن 400 هزار تن است که البته میزان مصرف کشور کمتر از این رقم است و باید این محصول را صادر کنیم .

وی افزود : در این خط ریل مترو و تیرآهن های بال پهن هم تولید می شود .

مهندس صادقی با اشاره به اینکه 3 هزار تن ریل در ذوب آهن تولید شده است و در انبار قرار دارد ، اظهار داشت : قرارداد فروش ریل به راه آهن بسته شده اما هنوز این قرارداد جاری و نافذ نشده است چرا که راه آهن آن را بر اساس پرداخت ارزی تدوین نموده اما بانک مرکزی با اختصاص این ارز موافق نیست . البته با راه آهن در حال تعامل هستیم و اخیراً شاهد فعالیت راه آهن برای حل این مشکل بودیم .

دیدگاهتان را بنویسید