125005

روزی با استقلال دربی را فتح می کنم/باید پرسپولیس را شکست دهیم

هافبک ازبکستانی سپاهان گفت: من هم در عربستان بازی کردم و هم در کره. به نظرم سپاهان امکانات خیلی خوبی دارد که شاید در ایران بی نظیر باشد.

سرور جپاروف در رابطه با دربی 84 اظهار داشت: این بازی را دیدم. به نظرم استقلال خیلی خوب بازی کرد و از اینکه توانست برنده دربی باشد، خیلی خوشحال شدم. یکی از آرزوهای من بعد از دیدن این بازی این است که یک روز در دربی بازی کنم چون به نظرم بازی خیلی حساسی است. تماشاگران زیادی برای این مسابقه به استادیوم رفته بودند و جو فوق العاده ای وجود داشت.

وی درباره شرایط استقلال افزود: سطح کیفی استقلال خیلی بالاست اما در فوتبال نیز چیزی قابل پیش بینی نیست. قسمت نبود که من امسال در استقلال بازی کنم و برخی مشکلات رخ داد. مطمئنا به زودی به استقلال برمی گردم و در خدمت هواداران این تیم خواهم بود. امیدوارم یک روز با پیراهن این تیم دربی را فتح کنم.

جپاروف در واکنش به اظهارات منصوریان مبنی بر اینکه او در زمان حضورش در تمرینات استقلال مفید بوده، بیان داشت: من منصوریان را به عنوان مربی ای که چند روز با او کار کردم، خیلی دوست دارم. زمانی که به استقلال رفتم، در یکی از بندهای قراردادم خیلی به من کمک کرد. رابطه خیلی خوبی با او دارم و مطمئنم که در کارش موفق می شود.

وی درباره بازی فردای سپاهان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم چون آنها صدرنشین هستند و همین موضوع کار ما را سخت تر می کند. برانکو، مربی پرسپولیس توانسته تیم خوبی بسازد. با اینکه آنها در دربی شکست خوردند اما بدون شک باز هم تیم خوبی هستند و برای پیروزی به میدان می آیند. پرسپولیس از ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کرده و بازیکنان توانایی دارد.

هافبک سپاهان همچنین درباره شرایطش در اصفهان تصریح کرد: من از شهر اصفهان خیلی خوشم می آید. حتی در اوقاتی که وقت داشتم، برخی اماکن تاریخی و دیدنی این شهر را از نزدیک دیده ام. من هم در عربستان بازی کردم و هم در کره. به نظرم سپاهان امکانات خیلی خوبی دارد که شاید در ایران بی نظیر باشد.

جپاروف در خصوص قرار نگرفتنش در ترکیب ثابت سپاهان گفت: این نظر و سلیقه سرمربی سپاهان بوده و من تمام تلاشم را می کنم که در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشم. هر زمان که به میدان بروم، با تمام توانم بازی می کنم. امیدوارم این فرصت به زودی به من برسد.

وی درباره نتایج ضعیف سپاهان در هفته های اخیر اظهار داشت: این نتایج بیشتر به خاطر بدشانسی بوده و اتفاقی است. اگر پنالتی ما در بازی قبلی گل می شد، شرایط فرق می کرد و ما 3 گل نمی خوردیم. سعی می کنیم در بازی فردا نتیجه آن بازی را جبران کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید