124962

پشت پرده محرومیت کامیابی نیا

باز هم روز گذشته شوک بزرگی به پرسپولیس وارد شد. طبق رای جدید کمیته انضباطی کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس یک جلسه محروم و 5 میلیون تومان جریمه شد. در شرایطی که با حکم قبلی کمیته انضباطی پرسپولیس در بازی با سپاهان جلال حسینی و کمال کامیابی نیا را ندارد، با حکمی که روز گذشته کمیته انضباطی صادر کرد پرسپولیس در بازی با نفت تهران هم کمال کامیابی نیا را در اختیار نخواهد داشت.

اما در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی چه اتفاقی افتاد که در نهایت قرمزها باید اینطور تاوان بدهند؟ کمال در آن دیدار به رضا سخندان کمک داور بازی فحاشی کرد به همین دلیل سخندان به طرف داور بازی رفت و بیژن حیدری را در جریان فحاشی کامیابی‌نیا قرار داد. داور هم این بازیکن را اخراج کرد اما برای کامیابی‌نیا که دو بازی را از دست داد (چون داور هم کارت زرد دوم را به او نشان داد و هم کارت قرمز) این پایان ماجرا نبود. این بازیکن که کاملا عصبی شده بود هنگام خروج از زمین محکم به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین کوبید تا نگاه تیز بین ناظر بازی این رفتار او را هم گزارش کند.
گویا علاوه بر اینکه داور بازی فحاشی کمال را گزارش کرده است، سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات لیگ هم که در آن بازی ناظربود رفتار کامیابی‌نیا را به هنگام خروج از زمین بازی گزارش کرده است تا در نهایت وقتی گزارش داور و ناظر بازی به دست رییس کمیته انضباطی برسد این بازیکن را محروم کند. البته این حکم‌های محکم و سریعی که این روزها از دفتر آقای رییس بیرون می‌آید عجیب و کم سابقه بوده و مخاطب فوتبال را به تردید می‌اندازد. برخورد کمیته انضباطی با خاطیان در گذشته، کاملا با رفتارهای اخیر این کمیته تناقض دارد و برخورد چکشی آقای رییس با خاطیان شایعاتی را در پی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید