124938

عجیب ترین اتفاق سال برای پرسپولیس!

پرسپولیسی ها که هنوز در شوک شکست مقابل استقلال هستند، حتی فکرش را هم نمی کردند دربی 84 را از دست بدهند. این البته شروع ماجرا بود چون پرسپولیس حالا در شرایط عجیب تری قرار گرفته است.
سرخپوشان که به خاطر عدم کنترل کمال کامیابی نیا بر روی رفتارهایش، این هافبک تدافعی را در ترکیب خود نمی دیدند، به صورت عادی نیز برای پر کردن جای خالی کامیابی نیا و همچنین محسن ربیع خواه که مصدوم شده و در ترکیب قرار نمی گیرد، دچار مشکل بودند اما حالا مشکلات بیشتر شده است.
محمد انصاری مدافع میانی سرخپوشان بعد از دربی دچار صدمه دیدگی شد. فردی از روی سکوها با سنگ به سر انصاری کوبید و باعث مصدومیت این بازیکن در آستانه دیدارهای مهم سرخپوشان مقابل سپاهان و الهلال عربستان شد. انصاری به گفته برانکو نمی تواند به بازی روز پنجشنبه مقابل سپاهان برسد.
از سوی دیگر خبر رسید سیدجلال حسینی با حکم کمیته انضباطی محروم از بازی هفته بیست و دوم تیمش شده است. او، مهم ترین رکن دفاع سرخپوشان است و حالا بازی با سپاهان را از دست داده که این موضوع، خسارت بزرگی برای پرسپولیس به شمار می آید. در غیاب سیدجلال، دست پرسپولیس کاملا بسته است زیرا آلکسی پلی یانسکی مدافع اوکراینی با حکم برانکو ایوانکویچ به همراه ولادیمیر پریمیوف از تیم اخراج شده و همچنین سایر مدافعان پرسپولیس مثل حامد آقایی به اندازه کافی تجربه ندارند که مقابل تیم بزرگی مثل سپاهان به میدان بروند.
با این حساب برانکو باید دوباره دست به ترکیب تیمش ببرد و از بازیکنان غیرمتخصص در پست تخصصی دفاع آخر استفاده کند. این بار باید دید چه اتفاقی برای پرسپولیس رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید