124677

آینده درخشان فلزات اساسی در راه است

دنیای معدن -این گزارش، پیش‌بینی قیمت ۴ فلز اساسی در بازارهای جهانی طی ۳ ماه پایانی سال ۲۰۱۶ را به‌روزآوری کرده و وضعیت بازار این محصولات را تا ۵ سال آینده برآورد می‌کند.

نا اطمینانی نسبت به روند احیای اقتصاد جهانی در ماه‌های اخیر دلیلی بوده که همواره در رشد قیمت فلزات اساسی موثرواقع شده، اما پیش‌بینی‌ها از قیمت این محصولات طی ماه‌ها و سال‌های آینده نیز نشان از ادامه این روند صعودی دارد.

آلومینیوم: دقیق‌ترین پیش‌بینی قیمت در سه ماهه چهارم Q۴-۲۰۱۶ مربوط به موسسه Investec بود که با دقت 51/ 99 درصد درست بوده است. این موسسه قیمت را ۱۷۶۴ دلار برای سه ماه اول ۲۰۱۷ پیش‌بینی کرده که با افزایش به مرور زمان به ۱۹۴۰ دلار در سال ۲۰۲۳ خواهد رسید. مس: دقیق ترین پیش‌بینی قیمت Q۴-۲۰۱۶ مربوط به بانک استانداردچارترد با دقت 6/ 97 درصد بوده است. در Q۱-۲۰۱۷ بالاترین پیش‌بینی قیمت را UBS سوییس با قیمت ۶۰۶۳ دلار در هر تن کرده که به مرور زمان با رشد قیمت تا ۲۰۲۳ به ۷۷۰۷ دلار خواهد رسید. سرب: دقیق‌ترین پیش‌بینی قیمت ۲۰۱۶-۴Q مربوط به بانک فرانسوی Siciete Generale با دقت 98/ 77 درصد بوده و این بانک رقم ۲۳۰۰ دلار را برای سه ماه اول ۲۰۱۷ پیش‌بینی کرده است. روی: دقیق‌ترین پیش‌بینی قیمت سه ماهه چهارم Q۴-۲۰۱۷ مربوط به بانک SociateGenerale با دقت 67/ 96 درصد بوده است. بالاترین پیش‌بینی سه ماه اول ۲۰۱۷ نیز ۲۸۶۵ دلار مربوط به IntlFCStone آمریکا است.

دیدگاهتان را بنویسید