123611

مشکل عجیب برای حضور دو مهره طلایی منصوریان در ترکیب استقلال

کارت بازی دو بازیکن تیم فوتبال استقلال هنوز صادر نشده و این باشگاه در ابتدا باید بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کند.

استقلالی‌ها طی روزهای گذشته با آندرانیک تیموریان و سرور جباروف قرارداد رسمی امضا کردند اما این قرارداد هنوز منجر به صدور کارت بازی این دو نفر نشده است. در حالیکه تیموریان و جباروف در تمرینات روز گذشته استقلال شرکت کرده‌اند اما ظاهرا باشگاه استقلال باید در ابتدا طبق قانونی که چندی پیش وضع شد مقداری از بدهی‌های خود را تسویه کرده تا بتواند از بازیکنان مدنظر خود استفاده کند.

سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر، با تأیید این خبر گفت: استقلالی‌ها تا این لحظه بدهی خود را تسویه نکردند در حالیکه باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس و صبای قم این کار را انجام دادند.

وی افزود: طبق قانونی که چندی پیش مصوب شد مقرر گردید که باشگاه‌ها در ابتدا بخشی از بدهی‌های خود را تسویه کرده و پس از گرفتن نامه از کمیته انضباطی به سازمان لیگ بیایند و پس از ثبت قرارداد بازیکنان جدید کارت بازی آنها را دریافت کنند. مطمئن باشید هیچ تیمی بدون مجوز سازمان لیگ نمی‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

فتاحی در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس چند روز پیش برای استفاده از بازیکنان جدیدش مبالغی را به بدهکاران پرداخت و پس از در جریان گذاشتن کمیته انضباطی نامه آنها را به سازمان لیگ آورد و مجوز بازی بازیکنان جدیدش را دریافت کرد. البته تیم‌هایی مثل پدیده خراسان نیز با مشکلی مثل مشکل باشگاه استقلال روبه‌رو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید