123588

دستورهیات مدیره به منصوریان:دستیارانت را کم کن!

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در جلسه امروز خود مجدداً از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خواستند تعداد اعضای کادر فنی‌اش را کاهش دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه) جلسه‌ هیئت مدیره باشگاه استقلال در محل این باشگاه در سعادت آباد برگزار شد. یکی از مباحث اصلی این جلسه، بررسی شرایط قرارداد سرور جپاروف و آندرانیک تیموریان بود که همه اعضا آن را تأیید کردند. رضا افتخاری با هماهنگی اعضای هیئت مدیره قرارداد تیموریان را ثبت کرده بود، اما برای اینکه قراردادها به صورت قانونی باشد و به دست سازمان بازرسی برسد، امروز در جلسه هیئت مدیره همه اعضا این قراردادها را به نشانه تأیید، امضاء کردند. قرارداد جپاروف با استقلال به مدت یک فصل و نیم با مبلغ 500 هزار دلار و قرارداد تیموریان تا پایان فصل به مبلغ 500 میلیون تومان خواهد بود.

بحث دیگر جلسه امروز، مشکلات باشگاه در رابطه با ثبت قرارداد بازیکنان جدید بود. سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرده است تا زمانی که بدهی‌هایش را پرداخت نکند، نمی‌تواند قرارداد جدیدی ثبت کند. به همین خاطر اعضای هیئت مدیره به معاونت حقوقی باشگاه مأموریت دادند تا پرونده بازیکنان و مربیانی که از کمیته انضباطی حکم گرفته‌اند و باشگاه ملزم به پرداخت حق و حقوق آنها شده است، بررسی کرده و با تهیه مستندات به سازمان و کمیته انضباطی به دفاع از باشگاه بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید