123583

بیگ زاده:جشن نبود؛دخترم سورپرایزم کرد/ در حق تراکتور اجحاف می شود

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با اینکه پرسپولیس رقیب اصلی ما برای قهرمانی محسوب می شود اما به نظرم ما نباید دنبال این باشیم که آنها چه نتیجه ای می گیرند.
هاشم بیگ زاده که دو هفته قبل از تیم صبای قم جدا شده و به تراکتورسازی پیوست دیروز توانست برای دومین بار در ترکیب ثابت سرخپوشان تبریزی به میدان برود که این بازی با پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی همراه بود. وی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، صحبت هایی را پیرامون بازی دیروز و برخی حواشی به وجود آمده مطرح کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانیم.
باید با اختلاف بیشتری می بردیم
به نظرم بازی بسیار خوبی را مقابل پیکان انجام دادیم و مستحق این پیروزی بودیم. حتی می توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم و با گل های بیشتری برنده بازی شویم. اما همین توانستیم 3 امتیاز را بگیریم باید خدا را شکر کنیم. موقعیت هایی زیادی را از دست دادیم که البته بیشتر آنها به خاطر بدشانسی بود. امیدوارم در بازی های بعدی از این فرصت سوزی ها نداشته باشیم.
قلعه نویی حق داشت عصبانی شود
قلعه نویی بعد از بازی کمی به خاطر همین فرصت سوزی ها عصبانی بود. البته من به او حق می دهم چون مربی است و فشار زیادی را تحمل می کند. مگر یک تیم باید چند موقعیت درست کند تا به گل برسد؟ خدای ناکرده یک توپ هم به صورت شانسی وارد دروازه ما می شد دیگر 3 امتیاز را از دست می دادیم. ناراحتی قلعه نویی هم به خاطر همین بود اما در هر صورت او هم مثل تمام بازیکنان بابت این گل خوشحال است.
باید خیلی بهتر از این ها باشم
فعلا با نظر قلعه نویی در پست دفاع چپ بازی می کنم اما توانایی این را دارم که در هر پست دیگری به میدان بروم. البته انتظار خودم خیلی بیشتر از اینهاست و باید بهتر از این کار کنم. به هر حال تازه به تراکتورسازی آمده ام و قطعا بازی به بازی بهتر می شوم.
نباید دنبال نتایج پرسپولیس باشیم
با اینکه پرسپولیس رقیب اصلی ما برای قهرمانی محسوب می شود اما به نظرم ما نباید دنبال این باشیم که آنها چه نتیجه ای می گیرند. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و در تمام مسابقات به پیروزی فکر کنیم. بالاخره پرسپولیس هم امتیاز از د ست می دهند. آنها باید در آسیا بازی کنند و آن موقع بهترین فرصت برای ماست که صدر جدول را پس بگیریم. 12 بازی هنوز باقی مانده و فکر می کنم 2 هفته دیگر با خود پرسپولیس بازی داریم. شاید این بهترین فرصت است تا با شکست پرسپولیس آنها را پشت سر گذاشته و برای قهرمانی استارت بزنیم. فکر می کنم تراکتورسازی امسال شایسته ترین تیم برای قهرمانی باشد.
رکورد من مهم نیست
من تا به حال با چند تیم مختلف قهرمان ایران شدم. برخی ها می گویند که اگر با تراکتور هم قهرمان شوی رکورد می زنی اما من به این مسائل فکر نمی کنم. تمام تلاشم را برای قهرمانی تراکتور انجام می دهم و هر زمان این اتفاق افتاد آن موقع در مورد رکوردم هم صحبت می کنم.
در حق تراکتور اجحاف می شود
باشگاه به سازمان لیگ نامه زده که چرا بازی های پرسپولیس زودتر از بازی های تراکتور برگزار می شود. به نظرم کاملا حرف منطقی و درستی است. اگر 4 هفته پرسپولیسی ها دیرتر از ما بازی می کنند پس ما هم باید 4 هفته دیرتر از آنها بازی کنیم. مثلا وقتی تراکتورسازی امتیاز از دست می دهد پرسپولیس خیالش راحت است و با استرس کمتری به میدان می رود. این اجحاف در حق تراکتورسازی است که امیدوارم به آن رسیدگی شود.
جشن تولدی در کار نبود
دیدم که متاسفانه برخی از رسانه ها از دیروز به خاطر عکسی که از اردوی تراکتورسازی قبل از بازی و جشن تولد من منتشر شده بود انتقاد کردند و گفته اند که چرا در روز عزای عمومی بازیکنان تراکتور جشن گرفته اند. اصلا جشنی در کار نبود. حتی خودم هم در جریان این اتفاق نبودم و من مسئولان تراکتورسازی هم در جریان نبودند. ماجرا از این قرار بود که دختر کوچکم برای اینکه مرا سورپرایز کند به هتل آمده بود و کیکی را برایم تهیه کرده بود. به هر حال من هم 10 روز دور از خانواده بودم و آنها می خواستند مرا خوشحال کنند. جشنی هم برگزار نشد و فقط یک عکس با کیک گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید