123458

رشد ۴۷ درصدی فروش مجتمع سنگ آهک پیربکران

دنیای معدن - فروش محصولات ریزدانه مجتمع سنگ آهک پیربکران به شرکت ها و مشتریان متفرقه در 9 ماهه اول سال گذشته 88 هزار و 784 تن بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال جاری با رشد 47 درصدی این رقم به 130 هزار و 935 تن افزایش یافته است.

مهندس احمد رادفر؛ مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران با بیان این مطلب گفت: با توجه به مشکلات صنعت سیمان، رکود طرح های عمرانی و مشکلات کشورهای همسایه به عنوان بازار هدف محصولات فولادی و سیمان کارخانه های سیمان ذوب آهن اصفهان در سال های اخیر با تمام ظرفیت خود کار نکرده اند، لذا با گسترش کمیته بازاریابی و فروش با دیگر شرکت های منطقه که نیاز به سنگ آهک دانه بندی شده دارند وارد مذاکره شده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده ایم که رشد 47 درصدی فروش ماده معدنی به شرکت های یاد شده خود گویای موفقت این مجتمع در بخش فروش و بازاربابی می باشد و البته تلاش در این زمینه ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: مجتمع سنگ آهک پیربکران در منطقه ای قرار گرفته که معادن خصوصی زیادی در آن فعالیت می کنند و به هر طریق اقدام به فروش محصول می نمایند و این رقابت کار ما را دو چندان سخت تر کردند.

رادفر خاطر نشان کرد: فروش ماده معدنی در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته علیرغم رکود بازار کسب و کار 3.6 درصد رشد داشته است.

مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران خاطر نشان کرد: این مجتمع در آذر ماه سال گذشته 43 هزار و 719 تن سنگ آهک دانه بندی شده فروخته و با توجه به فروش 45 هزار و 311 تن در آذرماه سال جاری شاهد رشد 3.6 درصدی فروش بوده ایم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با به ثمر نشستن تلاش های دولت جهت ایجاد رونق اقتصادی و فعال شدن طرح های عمرانی و ایجاد ثبات در کشورهای منطقه، شاهد بهبود فروش در این مجتمع صنعتی و معدنی باشیم.

گفتنی است مجتمع سنگ آهک پیربکران از زیرمجموعه های شرکت تهیه و تولید است و در 22 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

براساس عملکرد 9 ماهه سال 95 مجتمع سرب و روی مهدی آباد:
رشد 41 درصدی فروش و 31 درصدی تولید مواد معدنی نسبت به 94 رقم خورد
مجتمع سرب و روی مهدی آباد از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال، 594 هزار و 905 تن کلوخه سرب و روی تولید کرد.

این رقم در مدت مشابه سال گذشته (453 هزار و 269 تن ) 31 درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش میزان فروش محصول طی 9 ماهه اول سال جاری 168 هار و 714 تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (119 هزار و 377 تن) 41 درصد رشد داشته است.

گفتنی است مجتمع سرب و روی مهدی آباد در فاصله 115کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد واقع شده است.

بر اساس عملکرد 9 ماهه سال 95 مجتمع سرب نخلک:
رشد 33 درصدی تولید کنسانتره نسبت به 94 رقم خورد
به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع سرب نخلک از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال، 1810 تن کنسانتره سرب با عیار 50 درصد سرب و 450 گرم در تن نقره تولید کرد.

این رقم در مدت مشابه سال گذشته (1351 تن ) 33 درصد رشد داشته است.
همچنین میزان تولید مجتمع سرب نخلک تا پایان آذرماه نسبت به برنامه سال جاری (1800 تن) 100 درصد محقق شده است.

همچنین میزان تولید این مجتمع طی 9 ماهه اول سال جاری، 21 هزار و 47 تن ماده معدنی جهت تامین خوراک اولیه کارخانه فرآوری است.

از فعالیت های صورت گرفته در مجتمع سرب نخلک می توان به 940 مترمکعب استخراج به روش پرشونده و 3 هزار و 615 متر مکعب استخراج به روش انباره ای اشاره کرد.

بر اثر برنامه ریزی های صورت گرفته و اجرای سیستم سرویس و نگهداری میزان توقفات خط تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40درصد کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید