123403

واکنش جالب و ستودنی ستاره پرسپولیس

پدیده پرسپولیس در دو فصل اخیر رقابت های لیگ برتر واکنش بسیار جالبی به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای بالا بردن رقم قراردادش داشت.

به گزارش شفقنا ورزشی، محمد انصاری را باید پدیده پرسپولیس و لیگ برتر ایران در دو فصل اخیر دانست. انصاری فصل قبل بعد از آسیب دیدگی بابک حاتمی به ترکیب اصلی سرخ پوشان پایتخت راه یافت و دیگر جایگاه خود را از دست نداد.

انصاری با وجود آنکه در تیم بزرگ پایتخت بازی می کرد و تجربه حضور در لیگ برتر را نداشت اما آنقدر خوب کار کرد که به تیم ملی هم دعوت شد.

برانکو ایوانکوویچ در فصل جاری تصمیم گرفت که از محمد انصاری به عنوان زوج سید جلال حسینی در خط دفاعی استفاده کند و این بازیکن جوان در پست جدید خود هم خیره کننده ظاهر شد و آمار تعداد گل های پرسپولیس بعد از گذشت 17 هفته به خوبی همه چیز را نشان می دهد.

محمد انصاری در فصل جابجایی زمستانی با پیشنهاد خوب یک باشگاه چینی مواجه شد اما کادر فنی پرسپولیس با توجه به اینکه سخت به این بازیکن نیاز داشتند با جدایی اش مخالفت کردند.

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به پیشنهاد خوب انصاری و ماندن او تصمیم گرفتند که رقم قرارداد او را دو برابر کنند تا جایکه آن را از 240 میلیون به 500 میلیون افزایش دهند.

اما واکنش و پاسخ این بازیکن بسیار جالب و بی نظیر بود تا جایکه انصاری مخالفت خود را با این پیشنهاد باشگاه پرسپولیس اعلام کرد و استدلال او این بود که می خواهد نان حلال سر سفر ببرد.

این واکنش انصاری اگر بگویم که در فوتبال ایران بی نظیر بوده است شاید اشتباه نکرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید