123373

ماجرای اختلاف رحمتی و بختیار و پیامک محرمانه‌ای که کار خودش را کرد!

چندی قبل، درست بعد از بازی با سیاه‌جامگان و آن لحظاتی که بختیار رحمانی هنگام تعویض باند دستش را به زمین کوبید و به رختکن رفت، خبرورزشی گزارشی منتشر کرد که با سکوت بختیار و استقلالی‌ها همراه شد. در آن گزارش نوشته بودیم بختیار در زمین با مهدی رحمتی درگیر شد و علت اعتراضش نیز همین درگیری بود. بختیار رحمانی بعد از گذشت مدت‌ها از آن اتفاق حالا در تازه‌ترین مصاحبه خود این درگیری را تأیید می‌کند و می‌گوید: «در بازی با سیاه‌جامگان مشهد اتفاقاتی بین من و مهدی رخ داد. ما بعد از آن اتفاقات با هم فقط سلام و علیک می‌کردیم‌؛ نه بیشتر و نه کم‌تر. در زمین یک اتفاق بین ما رخ داد. من باید به او به عنوان کاپیتان احترام می‌گذاشتم اما اعصابم خرد بود. بعد از تعویضم به رختکن رفتم و دیگر مسئله‌ای نبود. من با هیچ‌کس دشمنی ندارم و از هیچ‌کس ناراحت نیستم...»

پیامک به منصوریان
بختیار البته اتفاقات شب بعد از آن را بازگو نکرد. یک روز بعد، در حالی که علیرضا منصوریان با خودش فکر می‌کرد بختیار را ببخشد یا او را اخراج کند، ناگهان پیامکی به موبایلش رسید. این پیامک از سوی بختیار رحمانی بود. او در این پیامک نسبتاً طولانی چیزهایی برای منصوریان نوشته بود که باعث شد تا سرمربی کمی دچار شک و تردید شود. بخشی از نوشته بختیار به منصوریان این بود: «علی‌آقا به خدا من شما را دوست دارم و از اینکه تعویضم کنید، اصلاً ناراحت نمی‌شوم. اعتراض من اصلاً به خاطر تعویضم نبود بلکه فکر کردم شما به خاطر مهدی رحمتی من را تعویض کرده‌اید!» بختیار در بخشی دیگر از پیامک خود نوشته بود: «قبل از اینکه شما من را تعویض کنید، با مهدی رحمتی دچار درگیری لفظی شدم. دقیقاً چند دقیقه بعد از این اختلاف شما من را از زمین بازی تعویض کردید. فکر کردم مهدی به شما گفته که من را تعویض کنید. به خاطر همین شاکی شدم. شما هم خودتان را جای من بگذارید. درست چند دقیقه بعد از درگیری، شما من را تعویض کردید. اگر خودتان جای من بودید چه فکر می‌کردید؟!»

بخشیده شدن بختیار
منصوریان جواب پیامک رحمانی را نداد. بختیار به نزدیکانش گفت چنین پیامکی را به سرمربی داده و امیدوار است مشکلات حل شود. منصوریان هم بعد از دریافت این پیامک، متوجه می‌شود که موضوع از چه قرار بوده به همین دلیل تصمیم می‌گیرد رحمانی را ببخشد. منصوریان در این باره به هیچ‌کس، هیچ چیز نمی‌گوید ولی بختیار با رفتار خود نشان می‌دهد که چه اتفاقاتی افتاده است. پس از آن مسابقه، رابطه او و رحمتی بسیار سرد می‌شود. عکس‌های سفر بعدی استقلال نشان می‌دهد بختیار در کنار امید ابراهیمی نشسته است‌؛ کسی که نقطه مقابل رحمتی بود. این شایعه همه جا می‌پیچد که بختیار با رحمتی به هم زده و به گروه مخالف پیوسته است! رابطه امید و رحمتی هم بعد از پیامی شکرآب می‌شود که او در آستانه بازی ایران و چین منتشر می‌کند و برای او می‌نویسد: «امید تو بهترینی ولی می‌دانی که چرا بازی نمی‌کنی؟» این پیام وضعیت امید را در تیم ملی بد می‌کند و باعث می‌شود در حالی که فیکس تیم ملی است، به ناگهان نیمکت‌نشین شود!

واکنش بختیار به شایعات
بختیار اما در تازه‌ترین مصاحبه خود به این اخبار هم واکنش نشان داد. او گفت که هیچ‌گاه باندی درست نکرده‌اند و ادامه داد: «خب بعضی‌ها می‌گفتند باند درست کرده‌ایم و این خیلی خنده‌دار بود. اصلاً این‌طور نیست که مهدی رحمتی من را به استقلال آورده باشد. مهدی بازیکن تیم است و من با هیأت‌مدیره صحبت کردم. امسال اگر مهدی نبود شرایط خیلی بحرانی‌تر بود. او کاپیتان زحمتکشی بود و نباید از این مسائل چشم‌پوشی کنیم...»

دیدگاهتان را بنویسید