123344

صدرنشینی مقتدرانه پرسپولیس

دریکی از بازی های امروز پرسپولیس دریک دیدار زیبا و مهیج موفق شد مقابل فولاد خوزستان به برتری برسد تا فاصله خود را در صدر جدول با رقبایش بیشتر کند.پرسپولیس دراین بازی که با 22 دقیقه تأخیر در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.گل‌های این دیدار را عبدالله کرمی (2 - گل به خودی)، وحید امیری (12) و علی علیپور (48) وارد دروازه فولاد کردند. هر سه گل با ضربه سر به ثمر رسید تا بازیکنان پرسپولیس سه بار با سر، جشن گل بگیرند.
به گزارش سایت ورزش نویس، پرسپولیس بازی را فوق العاده هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 2 توسط عبدالله کرمی به اشتباه جلو افتاد. 9 دقیقه بعد وحید امیری توانست روی اشتباه وحید طالب لو روی خروج از دروازه با یک شربه سر هوشمندانه مانند دیدار رفت دروازه فولاد را باز کند و فاصله دو تیم دو برابر شود.نیمه نخست در حالی با همین نتیجه تمام شد که مهدی طارمی یک بار به زیبایی تیر دروازه فولاد را لرزاند و فولاد هم دو سه موقعیت خیلی خوب داشت که از آن استفاده نکرد.
در نیمه دوم هم پرسپولیس تیم بهتری بود. علی علیپور در دقیقه 49 بازهم روی تعلل طالب لو و مدافعینم در دهانه دروازه گل سوم را زد و برد پرسپولیس را قطعی کرد.
یکی ازنکته های این بازی این بود که علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس، با سومین کلین شیت پیاپی مقابل فولاد به تنهایی به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ شانزدهم برگشت.
سرخپوشان تهرانی با این پیروزی 38 امتیازی شدند و در هفته ای که تمام تعقیب کننده هایشان از تراکتور تا ذوب آهن و پیکان و استقلال متوقف شدند موفق شدند فاصله خوبی با تیمهای پایین دستی خود ایجاد کنند و گام بلندی برای قهرمانی بردارند.
ساسان انصاری از فولاد و محمد انصاری، حسین ماهینی و محسن مسلمان از پرسپولیس اخطاری های بازی امروز بودند.
در دیگر بازی های امروز نیز سپاهان در اصفهان در حالی که تا دقیقه 64 با یک گل از نفت تهران عقب بود موفق شد با به ثمر رسیدن دو گل پی در پی در نهایت با نتیجه 2بر1 این تیم را شکست داده تاموقعیتش در جدول رده بندی کمی بهبود پیدا کند. ذوب آهن دیگر تیم بالانشین جدول که به تهران آمده بود مقابل سایپای قعر نشین با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.
بازی دو تیم همشهری سیاه جامگان و پدیده نیز با تساوی 1بر1 به پایان رسید و در نهایت و درآخرین بازی نیز دو تیم همشهری گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که تیم گسترش موفق شدد با نتیجه 2بر1 به پیروزی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید